Címkék: klasszikus bejegyzés

2006.12.22. 17:22

Wehh, nyüh, megjöttem a karácsonyi vásárlásból. Egy óra alatt letudtam, de inkább felkészültem volna a következő vizsgára! Menet közben értettem meg, hogy mennyire képzetlen vagyok a karácsonyi ajándékok vásárlásában.

Persze, mész, aztán veszel. Ott majd úgyis találsz tök jót. Hát nem így van...

Eleve szempont, hogy örömet szerezzek. Jobb lenne a helyzetem, ha abszolút semmit sem tudnék a nők tevékenységi köréről, mert így, hogy ezt-azt tudok, de nem mindent, hát marha nehéz. Mert például tudom, hogy takarítás közben az agyukra megy a sok bizbaz a polc tetején: tekercset tartó angyalka, gyertyácska, nagy gyertya, füstölő, párologtató, párologtatóolaj-tégely, festettüveg, kisfénykép, családi fénykép, ilyenek. Szóval ezeknek ugyan talán örülnek, de az év hátralevő részében csak idegességet gerjesztenek.

Szóval ezek kilőve. Megyek tovább. Bögre. Király, már nekem is négy bögrém van, csak a koleszban, bár én szeretem a bögérket. Persze remélem idén nem kapok bögrét senkitől (valakitől biztosan kapok), de azért nem lesz hazug a "köszönöm" - ha másért nem, hát azért, mert gondolt rám. Viszont nem vehetek bögrét. Egyátalán nem értem, hogy a karácsonyi vásárosok miért árulnak egyátalán bögrét, zoknit, sapkát, kesztyűt. Bögréket persze nézegettem, hátha, és láttam is zománcos bögréket, marha jók azok, mert haza tudom vinni a hátizsákomban, anélkül, hogy összetörnének. Viszont 1300 forint volt egy darab, de tudom, hogy a vasboltban 400 forint, úgyhogy inkább hagytam. Időm nem volt, kénytelen voltam ott a vásárban megoldani az ajándékokat.

Gyertya. Másik agyrém, úgyhogy anyámnak vettem szép teknősbékás gyertyákat, mert szereti a gyertyákat nagyon, bár gondolom tele van vele a szekrénye, de egy anyai szív sokat kibír - ajándékvásárlási kreativitásomat a testvéreimnek tartogatom inkább.

A nyertes a mézárus. Törökméze persze nincs, viszont van lépesméze. Gondoltam viszek apámnak lépesmézet, mint mézkülönlegességet, de csak beleragadna a fogába, viszont volt mézpumpa, ami a mézet pumpálja ki a befőttesüvegből. Tudom, hogy semmi haszna, mert a mézcsurgatót sem használjuk, csak a kenőkést - esetleg kiskanalat, ha anyám ránkszól, de tudom, hogy egy apának az a fontos, hogy élünk, úgyhogy kötelező, hogy örüljön ennek is, mindazonáltal elég leleményes tákolmány, úgyhogy lehet, hogy tetszeni is fog neki.

Oké, a két könnyűt letudtam. Még a négy testvér, szerencsére az Annának nincs barátja, úgyhogy annyival kevesebb. RAM-ot már nem veszek a gépembe... A hugomnak könyvet kéne vennem, hogy művelődjön. Viszont azok drágák, ha meg antikváriumból veszek neki, nem értékelné, mert nem új, és még meg is sértődne, hogy használt könyvet veszek neki. Ezzel nem értenék egyet, de előzzük meg a problémát: poénos csatot láttam, méreg drága volt ahhoz képest, hogy én is tudnék olyat csinálni, de nincs időm, úgyhogy meg kell fizetnem az árát. Már csak három, plussz három (a járulékos rokonok). DVD-re írnék ki sorozatokat, meg filmeket, de elfogyott a koleszban a DVD, úgyhogy ajjaj. Nézelődök. Naptár - úgyis azt fog kapni mindegyik az anyuéktól. Köcsög. Mire használná? Gyékény tányéralátét. Piszok drága. Székely terítő. Ez meg erkölcstelenül drága. Megveszik fillérekért a "románoktól" , aztán tízezrekért ajánlják, de nagy kegyesen ötszáz forintot elengednek. Sakkészlet ugyan ez, meg az unokaöcséimnek annyi sakkja van, hogy kár volna azért kidobni ennyi pénzt. Gyertyát már elsütöttem. Afrikai bizbazok - már említettem, hogy a funkció nélküli szarokat nem szabad megvenni. Füstölő - ettől a nővérem barátja agybajt kapna. Hmm. Végül találtam hűtőmágnest, plüssöt. Hát a semminél jobb, megaztán jól is néznek ki, bár bosszantó, hogy egy megvarrott dolog olcsóbb, mint egy formába öntött szar bádogbögre. Az ment volna nekik.

Az idő rövid, (bolgolás terén is, mert megy a vonatom), a két idősebb testvérem nem kap semmit - a hugomat felhívtam, és visszaigazolta a spekulációmat, hogy úgysem együtt fogja a család ünnepelni a karácsonyt, úgyhogy ha jönnek bekaszálni az ajándékokat, nem fog már feltűnni, hogy az enyémek nincsenek köztük...

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr2423963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása