retúr

Címkék: klasszikus bejegyzés

2007.07.02. 22:36

A legkevésbé sem költséghatékonyak ezek a budapesti villámlátogatások, de jelen esetben elkerülhetetlen volt. Egy hetes némaságom során igazán megihletett Kőszeg - még az is lehet, hogy _unbeliveable_ kőszegi kalandjaimmal fogok egész nyáron előrukkolni. Persze a mai naphoz képest kismiska lesz, hiszen mi sem lehet izgalmasabb, mint egy villámgyors Kőszeg-Budapest-Kőszeg menet. Most színes képekkel!!

Szeretnék eloszlatni minden illúziót: ez a bejegyzés semmiről sem fog szólni. Két jegyet kellett beíratnom (az egyik nem sikerült, mert a tanár Borneón van), meg indexet leadnom, meg koleszból kiköltöznöm, meg koleszból kijelentkeznem. Megtörtént, és mindeközben semmi tanulságos nem volt, hacsak nem az, hogy Lágymányos-Astoria 10 perc alatt megjárható biciklivel. (Az Astorián 11.50-kor írták be a jegyemet, Lágymányoson 12.00-kor zárt a tanulmányi osztály - természetesen odaértem)

VISZONT!!!!

Készítettem képeket. Mivel félek a fénysebességtől, inkább a MÁV hagyományos szolgálatását vettem csak igénybe, úgyhogy 04.30-kor keltem, ez volt a buszmegállóban ni:

Teltek az órák, már a gyorsvonaton ültem, dohányzó vagonban, hogy egyedül lehessek. (dohányfüstben senki sem szeret utazni, úgyhogy a dohányzók fele annyira telnek meg általában) Nem jött be a számításom, velem utazott egy punk csaj, lehetett kb. 15, könnyű dohányt szívott, viszont-viszont...
Fölszállt a Molly-típusú lányok iskolapéldája, azzal a tévedésssel, hogy ő dohányzott, pedig nézzétek meg (ott figyel minden kellék: kardigán, kertésznadrág-szoknya, világos táska, könyv):

komolyan, dohányzott. Ráadásul valami kőkemény füstöt, és Stephen Kinget olvasott - miközben a pöttyös könyvek valamelyikét kellett volna, vagy legfeljebb Agatha Christiet.

Jó, hát Budapesten nem fényképeztem, mert hajtás volt.

Hazafelé: mit nekem Toscana!


megaztán sikerült végre lefényképeznem az ösküi templomot. Ez egyébként az ország egyik legrégebbi építménye, tessék a szíveknek nagyot dobbannia!
és végül komoly vizek: Kőszeg-Szombathely vasúti személyszállítás beszüntetését tervezik, mert veszteséges. Kőszeg 12ezer fős gigapolisz, kimondottan sokan járnak Szombathelyre dolgozni, és elég sokan vonattal, annak ellenére, hogy a város lakóépületeitől a legtávolabb eső ponton épült meg anno az állomás. A népszerűség oka igen egyszerű: nincs kaller, soha. Többnyire soha - én már láttam. Fogalmazhatnék így is:
"Vonat. Mert hülye azért nem vagyok!" "Aki ilyen tömegközlekedési eszközzel jár dolgozni, az nem lehet hülye" stb. A busz rugalmasabb, drágább, és az utazóközönsége nem csak a megállókban, hanem a jegyeladási statisztikában is megjelenik. Egy dolog miatt kéne az a hülye vonat: évente kétszer _szükségem van_ rá, hát ezzel a sok kramanccal (és ez csak a negyede, a többit apránként hoztam haza) nem tudok fölszállni a buszra (főleg a bicikliről lenne szó...)

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr43110401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildi.bildi 2007.07.02. 23:40:33

ugyan. legközelebb szétszeded. vagy berakatod a csomagtartóba. vagy mindkettő.

amúgy meg a fsznak akarsz biciklizni, környezetszennyező és gazdaságtalan. budapesten meg főleg. és mint tanusíthatod, lassú is.

Sudi XD :D · http://sudnusi.blog.hu/ 2007.07.08. 20:00:31

a bicikli jó (több pénzed marad...) és a Kőszeg-Szhely vonat is jó...én is mindig jegy nélkül megyek...:D Adj egy 5öst...:D
süti beállítások módosítása