mindenkinek el.

2008.10.21. 15:03

Röhögve mentem a bölcsészkartól egészen a pedagógiai karig. Csúnya voltam nagyon: kiguvadt szemeimtől bármelyik csecsemő elsírta volna magát, csámpás fogaim a fülig érő számból elő, szemfehérjém rózsaszín, fejem egészségtelenül piros. Az emberek nem röhögnek gyaloglás közben egymagukban. Különösen nem mondják maguk elé azt, hogy "hjaj" (közben könnyeket morzsolva ki a szemükből). Aki képes önmagát megnevettetni az utcán, az érdekfeszítő eszmecseréket is folytat komolyabb pillanataiban önmagával, és kócos a haja, és nyúlott a pulóverének az ujja. Persze én egy vicctől röhögtem.

Nem véletlenül nem ült a közelemben senki a vásárcsarnokban sem, amikor két óra múlva, evés közben megint eszembe jutott az a vicc. Ott ültem magatehetetlenül, és csak röhögtem, ciki volt, de minél inkább próbáltam lenttartani, annál jobban rázkódtam csöndesen, lehajtott fejjel és halkan h betűket lehelgetve folyamatosan. Egymagamban.

Előzmény: dél körül kezembe jutott a Campus újság - attól mindig könnyezek, de sosem egymagamban. Legutóbb tavasszal volt mikor a Laci nyomta a kezembe, és a "(elítélt:) bíró úr, nem lesz sok az az öt év? -- (bíró:) azt mondtam KÖTÉL!" viccen lilultam órákon át. Most persze mindjárt leírom a mait, de előre szólok, hogy a tanári diplomához közeledve akaratlanul is egyre romlik a humorérzékem, szóval ez nektek nem lesz nagy cucc, de hát én láttam a szemem előtt azt az embert a gyóntatószékben, és így nagyon nehéz volt...

"A gyóntatófülkében egy öregember ezt mondja a papnak:

-92 éves vagyok. Csodás feleségem van, aki 70 éves. Gyerekeim, unokáim, dédunokáim vannak. Tegnap három stoppos tinédzserlányt vittem az autómmal, megálltunk egy motelnél, és mind a hárommal közösültem.

-És megbántad ezt a bűnt fiam?

-Miféle bűnt?

-Hát milyen katolikus vagy te?

-Nem vagyok én katolikus.

-Akkor miért mondtad ezt el nekem?

-Mindenkinek elmondom."

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr98724748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sudi XD :D · http://sudnusi.blog.hu/ 2008.10.29. 09:25:18

az Erzsi néni juttt eszembe : (Te ezt jobban tudod: ő is 92 volt nem?XD)
süti beállítások módosítása