fejlesztés

2009.02.04. 23:36

A történelem érettségi topográfiai anyagából készítettem egy kvízt, ókor-középkorból. Nagyon sután fest, hogy Kánaán, de hát tudni kell azt is. Az is béna, hogy mai országhatárok között kell boldogulni, meg hogy ha Horvátország a kérdés, akkor Horvátország melyik részébe kell bökni. Mindegy, viszonylag hiánypótoló még így is. Próbáljátok ki, nem kell regisztrálni elvileg.

 [...] mivel ez a sablon mindenhogyan szűk ehhez, inkább próbáljátok ki közvetlenül ott, ahol van. Bárhogy túrom a forráskódot, ez a legjobb, amit ki tudtam hozni:


This Traveler IQ challenge compares your geographical knowledge against the Web's First Travel journal's other 3,638,787 travelers who have taken this challenge as of Wednesday, February 04, 2009 at 10:31PM GMT. (TravelPod is part of the TripAdvisor Media Network) 

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr92923511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sudi XD :D · http://sudnusi.blog.hu/ 2009.02.11. 15:19:59

ez állati király...jó játék...:D

maistro 2009.02.25. 14:14:16

Húúú...nem tudom mi a jó eredmény, de tök büszke vagyok magamra. Bevallom őszintén, pont a magyarországi (vagy volt magyarországi) tájegységeket rontottam el nagyobb számban. Erre nem vagyok büszke, de tudok egy jó "tanárurat", aki segít nekem ... :)

Baromi jó játék! :D Izgultam és élveztem.
Próbáljátok ki!!!
süti beállítások módosítása