Most már minek feküdjek le? Hatkor kelek, megyek megint terepgyakra; a kétnapos részéről hat órával ezelőtt jöttem meg. Megírtam azóta egy interjút, amit már nem tud átolvasni az interjúalany, mert fél órája indult el Ukrajnába, én meg egy órája küldtem el e-mailben.

Észrevettem, hogy másról sem tudok beszélni, mint a Nyúzról. Ez a legutóbbi sünös történet sem jött be, a gondolataim továbbra is az újságon járnak. Persze közben elmormolok néhány "anyátok"-at, a hírek olvasása közben, és megbámulok lányokat is, de ha beszélgetni kezdek, a Nyúznál kötök ki. Főleg, ha azt kérdezi egy gyanútlan régi ismerős, hogy "Csá Pityu, mi újság?"

Igaz, amúgy meg a vizsgákról beszélnék. Persze próbálok erőt venni magamon, és nem mondom el, hogy mennyire besűrűsödtek a dolgok megint (akárcsak múlt héten: először csak ez, aztán már ez).

Hála az égnek, hétfőn-kedden zárva volt minden, amire szükségem lett volna: suli, könyvtár, nyomda. És szerencsére szerdán, csütörtökön és pénteken terepgyakorlaton vagyok, úgyhogy annak ellenére, hogy két könyvet vissza kell vinnem a könyvtárba, és tegnap Nyúzos különszámot készített"ünk", teljes lelki békében szívom magamba a zokszigént a Bakonyban, kiváltképp, hogy ma délben a telefonom is lemerült, úgyhogy nem voltam elérhető.

Egyetlen felháborodásom most csak az, hogy nekünk kellett kifizetnünk a tegnapi szállást, mert az egyetemnek nincs rá pénze. Ma is azért alszunk Budapesten, mert nem kérhették tőlünk, hogy két éjszakát is fizessünk. Egyébként szép a Bakony, a Káli-medence és a Tihanyi-félsziget. Kicsit persze vicces, hogy menőbb egyetemeken egy földrajzos hová megy terepgyakra, dehát kellett nekem az ELTE-re jönnöm... Persze tudom, hogy a TTK a bölcsész kvótasávban van, úgyhogy mi vagyunk a legszegényebb kar, mert a bioszosok boncolnivalója sokba kerül, meg miegymás (nem úgy,mint mondjuk a törisek (BTK) könyvtára). Ez is egy böszmeség, hogy egy TTK annyit kap, mint egy BTK.

Tegnap megmártóztunk hárman a Balatonban. Szerencsére nem kaptam tüdőgyulladást, de a náthám nem múlt el (igaz nem is erősödött fel). A Balaton minden bizonnyal hideg lehetett, amit alátámasztani látszik az a tény, hogy még tegnap éjjel sem gondoltam úgy, hogy teljesen belemerüljek a vízbe, megelégedtem azzal, hogy alsógatyáig mentem, aztán kirohanás. Egyébként Csopakon voltunk, ahol bort is termelnek.

A buszsofőrök hihetetlenek voltak: szinte az összes elágazást elrontották, kezdettől fogva. A viccesebb az volt, hogy a gyalogtúrákon a tanáraink is elcseszték. Igaz, ők csak azért, mert nem nézték a térképet sosem, merthogy a fejükben van.

juj, de jó kis élménybeszámoló volt már megint... legközelebb "kedves mind! Ma láttam egy nagycsöcsű ciklont, de nem nézett rám. Viszont utána elmentem a kínaiba, és olyan finom takonylevest ettem, hogy csuhajja! Amúgy a hülye Laci azt mondta nekem, hogy lökött vagyok. Remélem holnap is ilyen jó napom lesz. sziasztok!"-formában fogok már írni, ha így folytatom. Grrrrr

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr470525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Húg 2007.05.04. 18:57:01

Szia!(kezdetű kommentek)
Szóval jössz haza hétvégén na jó ennyit arról hogy otthon tanulok:D Csúcs...na szóval a Laci nem mondott hülyeséget azzal hogy lökött vagy lássuk be ez nem a mi hibán ezt az összes Sudár örökölte akinek ez nem tetszik és olyan nagyon komoly fontos ember hát azt tudjuk sajnálni mi meg vidámak(és ami vele jár:lököttek) vagyunk...Remélem holnap nem késem le a vonatom aminek csupán 1000 Ft-tal emelkedett(az égbe) az ára...:D

pityutanarur · http://pityutanarur.blog.hu 2007.05.04. 19:49:56

ez az én blogom, te ne blogoljál rajta! LOL.

amúgy meg az utolsó pár sor még nem történt meg velem, azt csak azért írtam, hogy legyen valami, de hát nem számoltam azzal, hogy te... mind1
(muhaha)
süti beállítások módosítása