Tapasztalunk ám

Címkék: úton

2007.05.04. 22:51

Terepgyaknak vége (és a Nyúznál minden a legrosszabb rendben halad, de azt hiszem most már elszakadt a cérnám), jó kis móka volt. Jó volt látni ingnimbritet a hegytetőn, de a buszból is elhittem volna, és ott is meghökkentem volna, hogy hegytetőn van ingnimbrit. Ráadásul szubvulkáni testek által megégetve... Képek.

Alapvető: elég sok szabályt áthágtunk. Egy bányába be sem mehettünk volna, de ha már bementünk, védőfelszerelésben kellett volna lennünk. Mindegy, én különösen szeretem az ilyesmit.

A neves vulkanológus gyors léptekkel haladt a hegyen föl, egy szakaszon út nélkül. Aki lemaradt, az nem tudhatta, hogy melyik bokornál kell jobbra fordulni, és melyiknél balra. Tavaly hasonló okok miatt maradt néhány tag a Börzsönyben. Evolúció van... Egyébként hazataláltak. A lényeg tehát, hogy lehetetlen volt eltévedni.

Az erdőben egyébként mindenféle különös dologgal találkoztunk. Érdekes volt. Kullancsok, és...

De a legérdekesebb a recski andezitbányában volt:

Nem csak Amerikában van ilyen, bár elég ritka, az igaz:

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr2770972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balu 2007.05.05. 16:43:47

Lol!!!
De hogy neked mennyi időd van... :P
:)

Anna 2007.05.05. 21:13:54

Nincs is sok időd az senkinek nem tűnik fel hogy mindig éjjel írsz???

pityutanarur · http://pityutanarur.blog.hu 2007.05.05. 23:16:34

Ne kötekedj a Balukomával... (ezek a hugok... mindig csak a magyarázkodás miattuk... Ahelyett, hogy végérvényesen kimoderálnám - egyébként nem lenne akkora tök)

a képek sitty-sutty megvoltak. Már napközben kitaláltam ezeket, mert olyan unalmas volt néha a terepgyak. Na jó, azért bevallom, helyette írhattam volna cikket a Gazdasági Tanács körüli dolgokról (nem is értem, Balás Márkék miért nem cikkeztek még), de terepgyak után egy ilyen témát kényszerből összehozni (ja igen, most is kiesett néhány cikk) nem lehet... szóval van kifogás. így lett időm is :D

Anna 2007.05.06. 14:37:13

Hmmm... ha kimoderálnál akkor tuti csökkenne az olvasottság (mármint a BLOGODÉ)...meg amúgy is egész nap csak szivattál és megint miattad lettem lecseszve...és még nem tanultam semmit se...(ne sajnálj bár ez a fogalom tőled messze álll...Te le se szarod a ksi hugicádat:D)És ha kimoderálsz tényleg vissza kapod azt a húsvét hétfőt...

Lilla 2007.05.06. 22:13:29

Basszus Anna, biztos nem Szabinának hívnak? Mert tőle én ugyanezt kapom.

Anna 2007.05.07. 09:22:50

Lehet hogy az a Szabina rólam másol...de amúgy nem még mindig Annának hívnak...(vagy Nusi vagy Sudi de semmiképpemn nem Szabina...:D)

pityutanarur · http://pityutanarur.blog.hu 2007.05.07. 09:25:11

grrrrrrrrrrrrr!
wrrrrrrrrr!
mrrrrrrrrrrrr!

lede 2007.05.08. 14:45:17

hm... látom megy a civakodás:P
A képek arik:D Hogy te miken agyalsz ha unatkozol... hm... veszélyes:P Jobb lesz lekötni a figyelmed, mielőtt valami fehérköpenyesek fognak lekötözni :D:D
Pussz
süti beállítások módosítása