Bejelentés

2007.06.20. 11:05

[ez most ilyen bejelentés-féle, elvégre hol máshol... iwiw-üzenőfal?]

Tegnap voltam a bölcs nagybátyámnál, elétártam a helyztet, aztán véleményezte, aztán végső soron úgy döntöttem, hogy ezt a Nyúz-dolgot jövőre rovatvezetés és cikkírás szintjére csökkentem (meg megkértem Csannát, hogy a megindulás hajnalán :) álló nyúzwebet hadd vigyem tovább).

32 felvett kreditből egyelőre 11 (!) van meg. Ez két dolgot jelent: a hátralévő félévekben 20 kredtitet kell bepótolnom, a másik pedig: nincs semmi garancia arra, hogy a nyúzfőség nem dagasztja-e nagyobbra ezt a 20 bepótlandó kreditet.

Egyszerűbben: nehogy csússszak.

Igaz, jó szervezés mellett nem menne a tanulás rovására, de a 20 bepótlandó kreditet akkor is be kell pótolnom, ha jól szervezem az újságot. A futó műveleteket (a digitalizálás és OSZK) pedig úgysem hagyom félbe, a tapasztalatot nem zárom magamba, az újságot nem hagyom ott, Csanna pedig nagyon talpraesett, úgyhogy minden rendben lesz. Még HÖK képviselőséget is szereztem, úgyhogy még ott is tudok segíteni Csannának.

[Vicces, hogy most már nem is volt nehéz ez a döntés, pedig míg zh-k és terepgyakok közepette kellett (volna) helytállni, még akkor is újra akar(gat)tam indulni a főszerkesztőségért. Most pedig, hogy már lassan egy hónapja leálltunk (és ilyen gyalázatos lett a félévem), már jóformán magától értetődő, hogy nem folytatom.]

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr64102365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balukoma 2007.06.21. 13:25:50

:(
Viszont hajrá Csanna! :)

lede 2007.06.22. 08:14:01

Nyüm-nyüm-nyüm...
Bár teljesen érthető (kábé, ezért nem akartam indulni se, bár egyszer azért megfordult a fejemben... az egyik fülemen be... tett egy kört, aztán a másikon ki:) ), de azért mégiscsak: Nyüm-nyüm-nyüm...
Lám, lám csak a csajok nem hátrálnak meg :D:D Hajrá Csancsi!
süti beállítások módosítása