ars pityutanarica

Címkék: klasszikus bejegyzés

2007.10.16. 20:50

Épp könnyeimet nyeltem a jövendőbeli munkanélküliségem miatt, valamint, hogy a magyar társadalom fölöslegesen dob ki húszmilliárdokat az én kiképzésemre; már a nyakamra is tettem a kést, a kötéllel együtt, mikor hirtelen megjelent a monitoromon ez a cikk, ami arról szól, hogy Mozambiknak 9000 tanárra lesz szüksége a jövőben.

Mit is mondhatnék... Igaz, hogy ez a hír egyébként nagyon-nagyon szomorú (hogy az AIDS áldozatainak száma ilyen magas), de már láttam is magamat Afrika keleti partján, Mozambikban, ahol még nem is tudnak rólam, de már várnak engem. Ezt láttam:

Jónak hangzik...

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr71198554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

allil 2007.10.16. 22:56:51

szép, szép, de hol vannak a gyerekek?

Balu · http://azigazzy.freeblog.hu 2007.10.17. 09:21:33

Jaja... Mintha pityu csak szép néger csajszikat szándékozna tanítani...
Vagy oroszlánokat...

Nusi 2007.10.18. 19:04:13

Ismét kell egy bölcs megjegyzést tennem(ez húgi kötelességem):szóval nem tudsz olyan nyelven amilyen nyelven beszélnek Mozambikban szal az orosz helyett valami más nyelvet kéne tanulni hajrá...:D

allil 2007.10.18. 19:13:25

Megcsípnének a cecelegyek és napszúrást kapnál. Előny: nem kellene aggódnod a nyugdíj miatt.

Ildi 2007.10.19. 12:42:58

Kicsit mókás de amúgy nem rossz ötlet...:-)
süti beállítások módosítása