egyéb képesség

2008.03.05. 15:44

erasmus pályázat céljából nárcisztikus önelégültséggel felmagasztaltam magam minden rublikában.

És nem kamu egyébként! A mutatvány 80%-os készültséggel:

oké, ez gusztustalan, de pár napig kinthagyom mint kortárs műalkotás.

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr72366827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sudi XD :D · http://sudnusi.blog.hu/ 2008.03.05. 19:08:49

gusztustalan, de a zsenik meg okosak meg kedvesek akik hoztak CD-t a húgjuknak szal az ilyen embereknek elnézzük az ilyen apró(...) hülyeségeit...:D nekem nem sikerült a mutatváány...

lillusz 2008.03.05. 22:27:59

Már hogy lenne gusztustalan. Ez tehetség. Te vagy az egyetlen ember Magyarországról, aki képes erre. Rajtam kívül, persze:)
Egyébként ne szégyelld megemlíteni ovis és általános iskolás érdemeidet. Én a csellózást is beleírtam a pályázatomba, pedig több, mint 8 éve abbahagytam.

ildi.bildi 2008.03.07. 17:43:49

jó kép:) mondhatni művészi. sztem rakd bele azt is: mesteri fotót tudok készíteni az orromhoz majdnem hozzáérő nyelvemről fekete-fehérben.

Sudi XD :D · http://sudnusi.blog.hu/ 2008.03.13. 19:32:35

Te csináltál valamit oviban azon kívül hogy Süsü voltál bekötözött ujjal? XD
süti beállítások módosítása