veletlenul

2008.07.11. 13:42

van ugy -es ezek az esetek nagyon izgalmasak- hogy apro modosulasok atrajzoljak az egesz tervet, mint peldaul mikor eltevesztettuk a keresztezodest Waterville fele, es helyette egy elmenytomeny korutat tettunk a veletlenbol kifolyolag.

Tegnap pedig az tortent, hogy munka utan elindultam a Winniebago (ha igy irjak) taborba a ket magyarhoz. Igazabol nem volt sok kedvem, de elozo nap nagyon megmondtam, hogy en menni fogok, ugyhogy mentem. 500 meter utan kidurrant a hatso tomlo, ugyogy visszamentem egy masik bicikliert. A "cserebicikli" pedig 1 kilometer utan elkezdte fel-feltekerni a lancot az elso fogaskerekre, egyszer be is csipte, ugyhogy meg kellett allnom kiszabaditani. Amugy meg csak lassan haladtam, mert ha tapostam a pedalt, akkor a racsni elugrott, gondolom eltorott az agyban a csapagy. Ettol fuggetlenul megerkeztem a taborhoz, be is mentem a staff bejaraton, letamasztottam a bicajt, aztan kerdezgetni kezdtem, hogy merre van a 2 hungarian kitchen staff. Egy lany mondta, hogy szerinte nincs ilyen, de nezzem meg ott, es a lepusztult bungalok fele mutatott. Bekopogtam az egyikben, es kerdeztem a lanytol, aki ajtot nyitott, hogy nem tudja-e melyik hazban lakik a ket magyar konyhas.

O meg mondta, hogy nem hiszi, hogy van itt 2 magyar konyhasfiu, mert itt o az egyetlen -idezem- "i am the only hungarian at this camp". En meg nem akartam felfogni, hiszen fullosan beszelt angolul, ugyhogy tovabb kerdeztem, hogy "tenyleg, you are hungarian?" O meg mondta, hogy "Yes", amire nem tudtam mast kerdezni, hiszen angolul beszelt, mint hogy "so you can speak hungarian too?" (tehat hogy a beszed is megy-e neki magyarul), es erre is csak azt felelte, hogy "yes". Ezek utan elerkezettnek ereztem a pillanatot, hogy elobujjak, es "wao, i am hungarian too" felkialltas kozben aztan vegre az agyamig is eljutott az egesz, es vegre e szavakat mondtam: "szoval akkor magyarul is beszelhetunk ugye?"

Es a magyar beszed kozben kiderult, hogy van egy harmadik tabor is (abban voltam epp), a Vega, es o tenyleg egyedul van ott, egyebkent egy perce erkezett meg a kirandulasrol, es egy perc mulva ment is volna tusolni. Gondoljon mindenki a biciklire, szoval ez egy "veletlenul mas". Hazafele menet pedig a sracokkal is osszefutottam, ok ugyanis gyalog elindultak a mi taborunkhoz, hatha utkozben osszefutnak velem. Igy is lett.

Sajnos besotetedesig beszelgettem a lannyal, ugyhogy holdfeny segitsegevel hazardiroztam vissza a taborba, ahol baratsagtalan legkor fogadott, minthogy aggodtak ertem. Es a Vegarol egyebkent is tudtak, ugyhogy a hirem egy harmadik magyarrol nem igazan ellensulyozta azt, hogy neheztelnek ram.

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr52563757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sudi · http://sudnusi.blog.hu 2008.07.13. 21:01:00

tök dúrva...
jó lett az új oldalsó szöveg(az anyu nem hinném hogy elolvastaXD)
süti beállítások módosítása