euro?

2008.08.05. 12:58

Most mar biztosan kijelenthetem.

Nem nehez elkepzelni, mi van akkor, ha 50 allamban ugyan azt a penzt hasznaljak. Csak en nem godoltam bele. Ha 50 allamban ugyan azt a penzt hasznaljak, akkor nincsenek penzvaltok a varosokban, mert senki sem akar USA dollart USA dollarra valtani. Ez most teljesen logikusnak tunik, otthon a pakolas kozben nem ebbe gondolgattam bele, ugyhogy nem tettem meg minden tolem telhetot, hogy bevaltsam a rohadt euroimat.

Ferihegyen, ahol az asvanyviz veszettul draga, nyilvan nem akartam valtani, mondtam magamban, hogy majd New Yorkban. New Yorkban is bizalmatlan voltam az arfolyammal szemben, ugyhogy megkerdeztem a csajokat az ugynoksegtol, hogy hol valtsak penzt: a repteren, vagy a belvarosban?

[sosem fogom megerteni, hogy ha az ember evek ota minden nyarat az USA-ban tolti, megis hogy nem figyel fel olyan dolgokra, ami eleg alapveto egy turista szamara. Tulok.]

Azt felelte, hogy a belvarosban, mert ott nem huznak le annyira. Most augusztus akarhanyadika van, es az eurom meg mindig a zsebemben lapul, mert nem botlottam penzvaltoba. Senki ne jojjon azzal, nyilvan volt penzvalto Manhattanben, de ez nem az europai ertelemben volt ott, hanem "valahol mintha lett volna egy, talan a repuloteren". Azota akarhany bankban voltam, mindenhol mondtak, hogy sajnos nem. Volt ahol az eurot sem ertettek igazan (penzzel kapcsolatosan dolgozo ember), a hozzaertesrol, vagyishogy az alkalmazottak segg-sotet-fogalmamsincs tudatlansagarol egyszer talan irok valamit, mert lenyugozoen informalatlanok.

Tegnap a heti szabadnapomon Bar Harborba mentunk, talalkoztam kanadai meg nemet turistakkal, ugyhogy be is mentem minden bankba, hatha, de nagyon nem. Elkuldtek Bangorba, merfoldekkel arrebb... nagyon felrantottam magam. Majd persze megprobalom Bangort is, de ha meg egyszer talalkozok azzal a lannyal onnan a repterrol, a fejebe verem, hogy ha legkozelebb valaki megkerdezi tole, hogy hol valtson penzt, felelje azt, hogy nagyon-nagyon alig van penzvalto a repteren tul, ugyhogy a repteren valtson penzt, ha olyan lusta volt, hogy otthon nem tette meg. Ti mar tudni fogjatok.

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr15601684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása