downtempo

2008.10.23. 21:29

ismerkedtem a műfajjal, rájöttem hogy én ettől már egészen zsenge koromban elfordultam, de találtam itt egy számot, ami nem is olyan üres. Abból, hogy a videó csak a feléig van elkészítve, abból úgyis kitaláljátok hogy én készítettem. Tehát:

zene: monoton, unalmas (ez a baj a downtempoval). Ugyanakkor bambulni kiválóan lehet rá, és a szaxofonos rész látványos.

videó: hogy mégse sértsek szerzői jogokat, hozzáadtam a saját "művészetemet", nyilván nem akarom megcsillantani azt, ami nincs, tényleg csak egy jogi státuszt akartam vele. Úgyhogy túl azon, hogy ott az előadó és a cím, néhány másodpercenként történik valami apróság. Ha nem lenne ilyen hamar megunható a zene, még össze is hangoltam volna a zenét a képekkel, sőt, akkor kicsit több kreativitást vittem volna bele. De így nem. Ezen kívül már itt van a gépemen a Sony videoszerkesztő szoftvere, de kritizálja a windózomat, úgyhogy addig nem tudom telepíteni, amíg nem modernizálom. Azt meg még egy Sony programért sem fogom megtenni - maradt tehát a movie maker, a szokásos szín- és minőségvesztéssel.

Ja: a kokárdával kapcsolatban manapság mi az álláspont?

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr70728811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hd 2008.10.24. 14:21:27

rostockban még akartam volna feltenni egy kis zászlót a táskámra, nem volt. itthon meg már késő.
de butaság lenne álláspontot foglalni, sztem inkább márc. 15. - kokárda, okt. 23. - vmi nemzeti színű, nem kokárda; de én outsider és zsébéká vagyok.

hd 2008.10.25. 00:44:33

héé a four tet jó muzsika :) nem unalmas. ilyenre szoktam 11 órákat autózni. :)

ildi.bildi 2008.10.25. 17:07:28

szerintem is jó zene. de nem azért van hogy odafigyelj rá. én tanulni szoktam ilyen zenére.

sony: áááááááááá. a programokat japánok írják - vagy nem konkrétan japánok, de a közép és felsővezetők úgy gondolják hogy jobb ha ők beleszólnak a dologba (a tanulságokról Zoli tudna beszélni Jap... külföldről)

pityutanarur · http://pityutanarur.blog.hu 2008.10.27. 08:34:39

szóval megállapítottuk, hogy a forrásom téves volt, ez lounge, nem downtempo. szép napot!
süti beállítások módosítása