lássuk

2008.12.27. 08:08

5 perc múlva indulok, úhogy "just a short outline of pityu's job"!

előzmény: Dorka szólt a lehetőségről, hogy mehetek a Disney jégtúróra dolgozni, ha akarok. Akartam.

egyrészt beszartam a röhögéstől, amikor megmutatták, hogy mit kell majd árulnom: részben mert hogy néz már ki, részben mert már hallottam róla Dávidtól: csudiszép hibes-habos disney kelyheket jégkásával. Azaz jéggel, amit leöntünk sziruppal. A bűntudat mardos munka közben, hogy mit adok el mennyiért.

másrészt kötényt kell hordanom, lilát, meg lila sapkát rózsaszín felirattal. Szerencsére feledékeny vagyok, és mindig csak a bevetés után jövök rá, hogy életem legsötétebb percei telnek éppen. Felfedeztem egy tükörnél, hogy a kötény zsebe úgy néz ki, és pont ott van, mintha ormótlanul kidudorodna ott középen. Dorka szerint az egész zavarbajövetelem érthetetlen, hiszen kimondottan jól áll az a kötény; legyen ez a végszó...

harmadrészt ami a gyerekek lelkében lezajlik a jégkása láttán (szívárvány színű gombóc egy csodálatos kehelyben), az egyszerűen szívfacsaró. A szülők java a jég és az ár hallatán sértődötten elszalad tőlem, a gyerekek pedig szomorú arccal révednek vissza a furcsa kötényű bácsi irányába (jajj!). mennem kell

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr17843449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sudi XD :D · http://sudnusi.blog.hu/ 2009.01.03. 12:39:32

LILA? a VÖRÖSES HAJADHOZ? XD XD XD fénykép van??? hadd nevessek...
süti beállítások módosítása