szanatóriumi napló 2.

2009.01.30. 11:26

zenéből most ilyen langyit, mert lazulás van:

Ami meg itt következik... nyugalom, nem áll szándékomban rágyúrni a rímekre, nem gondolom ezt komolyan, de most elég szórakoztatónak találom hogy a semmit versben közöljem:

Este is fagy volt,
éjjel sem enyhült,
hajnalban sem,
reggel tovább hűlt.

Síelni nem voltam,
nincs is sílécem,
meg autóm sincsen,
jobb híján tévéztem.

Húgom felhívott,
veszekedtünk egy jót,
amúgy nem szoktunk,
csak most kiakasztott.

Átnéztem a számlákat,
túl sokat költöttem,
diákhitelem is sok,
meg lejárt a bérletem.

Más nem történt.

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr1911998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sudi XD :D · http://sudnusi.blog.hu/ 2009.02.02. 19:09:20

mivan? ennyira mély hatással voltam Rád? XD
süti beállítások módosítása