Olvastam egy marketinges blogon, hogy a Facebook oldalunknak készíthetünk egy promó videót is, amiben röviden felvázoljuk a felhasználóknak, miért érdemes követni az oldalt. Nem biztos, hogy ilyenre gondoltak, de talán még emlékeztek néhányan a vonatos animációmra - nekem egyből az ugrott be, hogy akkor leporolom a szerkesztőprogi telepítőcédéjét. Igazából voltak kétségeim a videóval kapcsolatban, de mikor tegnap a tévében láttam a Penny Market új reklámját, úgy döntöttem, hogy akkor én is leszarom a kétségeimet, és élesítem a dolgot a youtubén. Voálá. Meglátjuk ér-e valamit.

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr895392472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása