Logisztika

2023.05.12. 16:19

Elég sok fejtörést okoz a munka utáni utazás. A falum annyira előnytelen helyen van, hogy amíg volt autóm, addig is azt kellett csinálnom, hogy ha hosszabb útra készültem, már reggel bepakoltam mindent, és úgy mentem munkába. Volt azonban egy kivétel: Pécs. Biciklivel viszont pont Pécs okoz kisebb gondot, mert a munkahelyemről csak busz jár arra. De most ezt is megoldottam.

img_6885_1.jpeg

A dologra egy óvodás is hamar rájött volna, de az a fő, hogy én is! A lényege annyi, hogy egy másik állomást célzok meg. Kemény, nem? Nekem kb 7 hónap kellett, hogy leessen. Hátszelem volt, 35 perc alatt odaértem, 28 km/h átlaggal. Viszont pont ma néztem, hogy a Tour de Hongrie (milyen hülye név már ez?) versenyzői kb 45-47 km-t tesznek meg óránként. Nekem ez nem célom, de attól még jó tudni, hogy a fasorban sem vagyok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr9218122662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása