a blog sorsa

2010.12.07. 13:21

Nem lesz csöpögős.

Tavaly szinte egyáltalán nem volt időm blogolni, de egyébként sem írtam volna sokat, mert lehet róla tudni, hogy az enyém. Mert tanárként nem fenékig tejfel az élet. Az életem mások számára természetesen ugyanolyan érdektelen, mint azelőtt - kivéve, ha van valami különös. Úgyhogy az érdektelenség megőrzése érdekében minden különöset mellőznöm kellett. Most, hogy már keményebb vagyok, mert már egy teljes tanévet lehúztam, és mert már nem vagyok egyetemi polgár többé, meg mert szakállat is növesztettem, most már nem tart vissza semmi attól, hogy írjak dolgokat. Egyébként is sikerült elaltatnom a diákok kíváncsiságát, most már én is csak egy vagyok a sok közül, nincs már meg az újdonság ereje, úgyhogy kissé ernyedten-szottyadtan ugyan, de visszatérek ide, közepesen kicsi reményekkel.

Annak idején úgy gondoltam, hogy gondolataim megalapozatlanok ugyan, de a világegyetem nem nélkülözheti, így okvetlenül blogolnom kell. Mindenről be kell számolni, ami az agyamon átcikázik. Sokszínűség, dinamika, humor, frissesség - ezek voltak vezérlő csillagaim... aha...

Nagy reményeket fűztem a blogomhoz, hiszen sokkal szívesebben olvastam a sajátomat, mint másokét. Ezért nyilván értetlenül álltam az előtt, hogy nem növekedett az olvasótáborom egyáltalán. Ezért ezt a blogot többször meg akartam szüntetni. A legjobbnak azt gondoltam, ha újrakezdem névtelenül, és újra is kezdtem legalább háromszor, és indítottam tematikus blogokat (Véleményvezér, Vastagbőr, Napirajz, Cápa blog, stb.), amik azóta berohadtak rendesen, ezúton is elnézést kérek a blog.hu-tól, nem tudom törölni őket, mert elvesztettem a jelszavakat. [nem, nem, igazából 3 másik blog az enyém, ha valaki komolyan próbálna venni]  Ez a blog viszont bírja még anélkül is, hogy írnék bele, úgyhogy rászolgált a figyelmemre.

Annál is inkább, mert bőven van miről írni. Igaz, hogy még egy hónapja is úgy tűnt, hogy annyi blogolni valóm van, mint egy oszlopos szentnek,

de én tévedtem. Azért mégiscsak van legalább annyi, hogy hetente-kéthetente megremegtessem a webet (khm...), vagy érdemes legyen írni.

Szerintem pár nap múlva jön is az első ilyen, elvileg addigra megírom a fagybanéjszakázás-projectet, fényképekkel, úgyhogy ne menjetek messzire!

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr512499392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása