Címkék: klasszikus bejegyzés

2007.02.02. 03:19

Ha már a saját házam táján vagyok, csak magamnak megjegyzem, hogy a mai nappal végeztem a vizsgaidőszakkal. Minden eddigi legszégyenletesebb földrajz-átlagommal, viszont eddigi legtöbb kreditemmel (40 kr!). Örvendezzünk!

Ekkora bulit azért nem fogok csapni, de legalább annyira örülök, mint Steve Schwarzmann a hatvanadik évének. Persze amíg nem tudatosul bennem, hogy min vagyok túl.



Na, eltelt több óra is, és bár úgy tűnik, hogy józan vagyok, korántsem van úgy, hiszen másodpercenként nyomom a backspace-t, hogy értelmes mondatok jöjjenek ki. (minek blogol az ember ilyenkor?) A Schönherz-koliban néztem szét ma este, Laci cimborám a barátnőjével volt elfoglalva nagyon helyesen, úgyhogy kénytelen voltam föltalálni magam. Első lépésként ittam. Sőt! Nyilván második lépésként is. Azért küldtem sms-t a Katának, amit már megbántam. Ezen kívül sok tapasztalatot nem szereztem, viszont ledöbbentem, mennyi jó csajok élnek elzen a  Tisza-Dácia, AlCaPa - ópaelozoikum óta nyomon követhetető - most már kontinentális lemezrészen. Hát így van. Ajánlom, hogy otthoniak ne olvassák, de mivel mégiscsak ma ünneplem a felezést, az emlékezetesség kedvéért vettem egy doboz cigit, és egy alkalmas falnak nekidőlve rá is gyújtottam egyre. És még folytatódott, de nem akarok untatni senkit. A lényeg, hogy végeztem a félévvel!

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr3932932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása