Sickers

2007.03.10. 20:09

A cím egy erőltetett szóvicc: sick=beteg, vagy valami ilyesmi. Amire asszociálsz, az meg egy csoki. Mostanában lehet vele nyerni. Rendkívüli időket élünk, én ezt azért írhatom, mert sem a tombolán, meg úgy általában a lottón sem vagyok szerencsés, viszont ilyen csokit már háromszor nyertem. Azazhogy: nyertem volna, ha érne valamit a nyereményem.


Ezt is ki kell fejteni: hol váltják be a "Gratulálunk! Jó vagy egy csokira..." kezdetű hülyeséget? Az apró részletekben is izgalmakat találok, ugyanis rossz ómenként éltem meg, hogy a szigorlatom előestéjén az éjjelnappaliban vett két sznik*rsszel frankón nyertem. Ez csak tapasztalat, nem kőkorszaki rettegés: ha valami összejön az egyik nap, a következő alkalommal biztos, hogy beszívom. Ezúttal kiderült, hogy kevés még az élettapasztalatom, mert ez nem így történt.

Kíváncsi voltam, vajon meg tudom-e őrizni a csokipapírt az akció kezdetéig. Az nagyjából egy hónapot jelentett. Megfigyeltem, hogy január végén sokkal többen nyúltak olyan csokira, ami gratulálunkos és nem sajnos most nemes volt. Úgyhogy gondolom a csokigyárban is kíváncsiak voltak, vajon hányan őrzik meg. Túl sok Simpsonst nézek, úgyhogy kialakult bennem is az a nézet, hogy ami igazán fontos (sör, kaja), arra akkor is vigyázni kell, ha alapból nem vigyázunk semmire. Úgyhogy türelmesen kivártam az egy hónapot, hogy végre hozzájuthassak a potyacsokikhoz.

Itt jön a slusszpoén, aztán be is fejezem: sem a Plusszban, sem a Reálban, sem a Honiban, sem a Spárban nem váltják be azt a szar csokipapírt. Eddig egyedül a CBA-ban próbálkoztam sikerrel. Így csak március 8-án sikerült tárgyi értékbe fordítanom az "értékpapíromat". Két hónapon át sikerrel őriztem azt a szar elszakadós hártyát! Gondolom így keresztül húztam a csokigyár számításait.

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr1645148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lede 2007.03.11. 12:18:56

Na, de megérte végül nem?
Csokival a pocidban még a napocska is szebben süt nemigaz?
Pusszancs

a nővéred (a kevésbé szőke) 2007.03.12. 22:53:23

Nyinyu, gyere haza má!!!!!!!
süti beállítások módosítása