Elvesztettük a szájberháborút, teljesen letör, bár földrajzban is "per kopf" mutatók alapján rangsorolunk, úgyhogy a 12,5 klikk/fő magyar, 4 klikk/fő japán eredménnyel záruló versenyben nem vitás, hogy Magyarország a bolygón páratlan pihentagyúságot vívott ki magának, ékesen bizonyítva, hogy valamit nagyon kompenzálni akar. De még így sem jött össze az első hely, ami azért bosszantó, mert nem rajtunk, hanem az interneten múlott.

Furcsa összhangot véltem felfedezni a verseny alakulása és a tanulmányi teljesítményem között. Hiszen tegnap, a csúcson nyolc óra megállás nélküli jegyzetelésre voltam képes, megdöntve ezáltal a személyes rekordomat, viszont ma drámai fordulatott vettek a dolgok. Bezsebeltem három egyest. Egyet természetföldrajzból (kis zh), egyet társadalomföldrajzból, egyet pedig pedagógia 3-ból. Úgyhogy ugrott egyrészt a földrajz szigorlatom (a gyak. előfeltétele volt), majd jövőre újra, ugyanott, ugyanakkor, másrészt ugrott a pepszi szigorlatom (ennek a ped3 volt). A pepszi nem zavaró, ráérek még vele, viszont a másik...

Decemberben hoztak egy határozatot, hogy a TTK-n a tárgy újrafelvételekor annyiszor 6000 forintot kell fizetni, ahány kreditpontot veszek ezáltal fel (én most egyszészt a gyakorlatot fogom (2kr) és a szigorlatot (4kr), úgyhogy az már busás).

Van valami, hogy csak bizonyos mennyiségű újrafelvétel után kell fizetni, viszont hallottam az ellenkezőjét is - mindenképpen utánajárok, már csak azért is, mert 36 ezer forintról van szó, egy *@#&* fél pont miatt (amin a kis szánalmas ketteském múlott).

Találkoztam egy csoporttársammal, szórólapozott, amúgy a Burger Kingben dolgozik mostanában. Tavaly még én is diákmunkáztam, de azt hiszem vissza fogok szokni rá. A Tescoba nem mennék vissza, az rosszabb, mint a suli, de a jégkrémgyárban jó volt...

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr4989390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lede 2007.05.30. 17:08:28

Figyi drága Pityu:)
Nem olvasod a Nyúzt??? Az első újrafelvételért még nem kell fizetned, csak a másodikért!!! A hangsúly az ÚJRA szócskán van:) Az első felvétel az ugye alap, ezt követi az első ÚJRAfelvétel, ezért nem kell még perkálni, csak a másodiknál!!!
Remélem ez jó hírek:)
Smaccantás, és szombaton talizunk:)

Mártonmester 2007.06.06. 12:07:21

Most néztem, a negyedik betegülklikkeljünkminéltöbbetverseny győztesei már mi lettünk, és ezzel világranglista negyedikek vagyunk... alakul egy nyúzos sportcikk...:D:D
süti beállítások módosítása