hamarosan elmondom

Címkék: úton

2007.09.10. 08:51

Nem vártam Hollandiától semmit, világos volt, hogy fűszag lesz az utcákon, meg hogy lesznek kurvák. Nem is olvastam utána semminek, egyszerűen csak azt akartam, hogy vegyen le a lábamról Hollandia, ha tud.

Hazajövet Pozsonyban landoltunk, onnan vonattal Bp-re. Komáromnál felébredtem, kinéztem az ablakon, már reggel volt, és egyszerűen rámtört a sűrű, tömény búbánat. Nem lehet elmondani, úgyhogy nem is próbálom. Látni az újságok címlapját Kelenföldön, hallani a begyöpösödött politizálást a buszon, eleve azon a vonaton utazni, azokat az állomásokat látni, aztán az utak, az épületek, a mentalitás... Pedig mondom, előtte Pozsonyban voltunk pár órát, és mégis ekkorát ütött Magyarország... Ez nem ország.

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr46161562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sudi XD :D · http://sudnusi.blog.hu/ 2007.09.11. 19:12:20

na most akkor jön a reklámom:ÍD a blogom linkje:D ha már nem tudtál bejönni akkor legalább már had reklámozzak ugyanis elfogytak a látogatóim...:D
süti beállítások módosítása