legközelebb szerdán

2007.10.26. 05:48

Mielőtt végleg elmegyek, megfogadtam, nemcsak írok ide, hanem még egy előre programozott, kb. vasárnap megjelenő bejegyzést is készítek, de pont írogatásra nem maradt időm a nagy készülődésben, pedig a nagy ijjedelemre nagyapám filozófiájához híven még le is gurítottam néhány innivalót tegnap. Sajnos el is felejtettem, hogy mit akartam fölrakni, úgyhogy egy hiánypótlással szolgálok ezúttal: Németországról amit még el akartam mondani.

Az egyik egy megnyugató tény. Németországban is ugyan az van a Blikkben (Bild), mind itthon. Kiváló nyelvgyakorlási lehetőség: gazdagon illusztrált, könnyű nyelvezetű cikkek. És izgalmas témák: levegőben szeretkező párok, "részletesen" kivesézett gyilkosságok, satöbbi.

A másik egy szintén megnyugtató tény. Mégpedig, hogy az ottani rádiók többségében is félóránként ugyanaz szól.

A harmadikat pedig elfelejtettem, viszont emlékszek arra, amit nem akartam leírni: a táborban, ahol voltam, rajtam kívül senki sem mosott kezet szarás után. Én voltam a civilizátor.

És ha már itt tartunk: Amszterdamban én magyaráztam el két angolnak, hogy ki az a Törcsi. Towly. Nem ismerték!!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr69208486

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: demonstration counters 2018.11.25. 01:12:50

Budapest Cruise Silverline - silverlinebudapestrivercruise

Trackback: fx child's play signals reviews 2017.12.22. 05:46:02

Nők, az egyéjszakás kalandokról - Online Szexshop

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása