ha valaki tudja...

Címkék: jelenségek

2007.12.29. 10:18

Mentsetek meg! Végre nekiugrottam a Japán K+F-ről szóló dolgozatomnak, végre húsz vagon adatgalaxis van a birtokomban, de a magyarra fordításon és a fölösleges adatok kiszórásán kívül nem tudok semmit csinálni, ugyanis:
Szóval remélem a képen szembetűnő,  mennyire reménytelen húsz vagon adatgalaxis esetébn ezt a koordinátatípust használni. (S[-2]0:S[-1]o) Ha mindent így írnék be, háromszor annyi nap kéne, hogy végezzek.

Ugyanezt másképp: szeretném, ha az oszlopok a latin ABC nagybetűivel jelöltetnének, nem pedig számokkal. A halántékomon agressziótól kifacsarodott izzadtságcseppek csurognak lefelé. Már csak azért is, mert nem én állítottam át ilyenre, különben tudnám, hogy hol lehet visszacsinálni.

Problémamegoldási stratégiám a következő volt: a súgót bár megvetem, mégis először hozzá fordultam. A megvetésem fennmaradt. A súgó ugyanis csupa olyan dologban súg, ami kiszúrja az ember szemét, egyszerűen legördítem az összes menüt, és megnézem, nincs-e bennük a probléma nyitja. Jellemzi a súgót, hogy bár csupa értelemszerű dolgot megmagyaráz, olyan alapvető problémára nem tér ki, mint az oszlopok jelölése, a jelölés átállítása betűről számra és fordítva.

Második lépésként tehát magam eredtem a megoldás nyomába, de besült a dolog.

Harmadik lépésként észrevettem ezt:

Igen, nagyon nagy, égető és fájdalmas kérdésem van.

Az enter lenyomása után pedig gyakorlatilag nem történik semmi:

...ha valaki tudja a választ, ne habozzon. Az újratelepítést Szabi már mondta :)

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr95277987

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: como aplicar instantly ageless 2018.02.06. 10:59:28

ak47 shoulder pouches - Ritalin what will it do if i dont have add

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pityu 2007.12.29. 11:07:25

az újratelepítés sem segít. Viszont valami nagyobb gond lehet, mert az excel súgójában végül találtam egy definíciót az OSZLOPra, ahol nem említi, hogy számok is jelölhetnék. Sőt, van ott egy példatáblázat amit be kell másolni a munkalapra, hogy szemléletesebb legyen a magyarázat, és ebben a példatáblázatban lévő függvények sem működnek, mert latin betűs koordinátákat használ. LOL

ildi.bildi 2007.12.31. 13:51:02

Zoli üzeni:

"Click on the Tools menu.
Choose Options.
Click on the General tab.
Uncheck R1C1 Reference Style. "

megjegyzés: rtfg első találat :S

Zaki · http://zakiazigazi.spaces.live.com 2007.12.31. 13:51:46

Click on the Tools menu.
Choose Options.
Click on the General tab.
Uncheck R1C1 Reference Style.

ildi.bildi 2007.12.31. 13:52:13

kifelejtettem, hogy Jap... külföldről

pityu 2007.12.31. 16:16:54

kössz! Egyébként nem sokkal a bejegyzés után adtam egy utolsó esélyt: bezártam az exelt és úgy nyitottam meg egy régebbi táblázatot. És akkor visszaállt ABC-re. És ha emellett nyitottam meg a japán táblázatokat, akkor azok álltak át ABC-re, nem pedig a sajátjaim számokra.

De kipróbáltam most amit írtatok, és valóban. Ott van. Állítható.

jaés:
"Stop being lazy and Read The F#@%ing Google!" - megfontolom :D
süti beállítások módosítása