van muníció

Címkék: zene

2008.02.02. 09:42

...és mit hallok a rádióban? Van a csángó zene, és jobban szeretem, mint a kárpát-medencei zenét, eltekintve attól, hogy hozzá kell szokni a számomra ismeretlen fafúvós gyilkos hangjához, viszont a ritmusa magával ragadó. Serdülő hazafias koromban ha tetszett, ha nem, hallgattam népzenéket, mert magyar. Kárpátiát és kultúrkörét nem hallgattam, ha ez valakit megnyugtat/kiábrándít. Most viszont olyat hallottam, amit nem állhattam meg, hogy ne illesszem be ide. Ez már kizárólag attól jó, hogy jó. Semmi ideológia, 100% zene, zene, zene!

na és ez:

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr87321826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildi.bildi 2008.02.02. 13:58:37

ezt én is ismerem! vajh honnan... (radiocafé)

és ha jól értettem amit írtál, te se rajongasz a kárpátiáért. hát az biztos hoyg ez a csángó boogie MILLIÓSZOR jobb

igazi zene forever!
süti beállítások módosítása