reggeli vegyes

2008.03.12. 09:00

a) Többször észrevettem, hogy a Simpsons karakterei a valóságban is megtalálhatók, itt Magyarországon is, pedig mi nem vagyunk USA, pedig dehogynem. Crusty (vagy Ropi...) például most nem kap Kossuth-díjat, mert Görszánj prime minister politikailag megfontolt. Rögtön hozzáteszem, hogy Sas József nem igazi Ropi bohóc, mert nincs cigiző majma, és nem gyerekeknek ad el ócska poénokat, hanem felnőtteknek, akik erre vevők. Ha olyan lenne, mint Ropi bohóc, sokkal többet lehetne nevetni rajta, de akkor sem a poénjain, hanem magán a karakteren.

b) mindenképpen tudnotok kell arról, hogy ma reggel elkészítettem életem első, szerintem utolsó középszintű földrajz érettségi I. feladatlapját, melynek megoldására 20 perc áll rendelkezésre, atlasz használata nélkül. (Ezt követi a II. feladatlap, amire sokkal több idő jut, és lehet atlaszt használni, de olyat nem kellett készítenem) Sokkal több örömöt okozott ez a művelet, mint hittem. Mivel nem hittem, ezért halasztottam a legvégső időpontra, hiszen pár perc múlva tekerek be órára. Készítettem hozzá három térképet, és ezek a térképkészítési munkálatok hihetetlenül kreatív dolgok, ugyanis az Istennek sincs a neten normális vaktérkép, vagy ha van, akkor olyan a fájlnév, hogy épeszű keresőszavakkal csak önmagát találja meg az ember, tehetetlenségének határtalanságát. Régi cimborám a Gimp, most is használtam, hogy valami béna gif-formátumú térképről letöröljem a számomra fölösleges infót, tehát mindent, mert nekem csak egy vaktérkép kellett.
előtte-utána bemutató (csak kettőről):












másrészt:














viszont utána tök nagy az elégedettség.

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr55377404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása