Hét nap dióhéjban

2008.03.22. 09:03

Ennyire szétesve még nem voltam. Nagyjából 800 fényképet készítettem, ebből nagyjából 40-en van az és úgy, ahogy akkor akartam, a többi szemét. Valamint haza kell ma vonatoznom (az utóbbi 7 napban 3800 kilométert tettünk meg Matyiékkal, ez most számít) pedig szívem szerint hagynék magamnak egy kis időt, míg szépen megírom az utazás krónikáját, megfogalmazom a tanulságokat és kiválogatom a fényképeket. A nagy képválogatásnak már nekiestem, mert mégsem támadhatom le a családot 800 fényképpel, de még 200-zal sem, érdemes tehát 50-et összeszedni, ami elég beszédes, ami HELYETTEM beszél, mert most vagy mindent elmondok, vagy semmit.

Egybéként egy kis válogatással már most is szolgálhatok, mert találtam a Gimpben egy stíl műveletet, és 1 perc alatt elkészült a "Hét nap dióhéjban" című elementális erejű műalkotás... Ez:

(jobb klikk, "kép megjelenítése", és már látjátok is)

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr51391905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása