es nyujork

2008.06.14. 02:52

vao, mar ma gephez jutottam, csak nem tudom magyar billenyukiosztasra allitani, ugyhogy most ez lesz.

new york tok jo hely, amit eddig lattam belole. szeptemberig tobbet nem is fogok. sok kosarazo meg baseballozo gyerek, dagadt szerecsen nok, alig lattam kaukazusi embertipust, stb.

nincs penzvalto, pedig en nem valtottam odahaza, mert nem jutott ra ido. Milyen orszag ez? a bankokban sem valtanak!!!!

el sem hiszem, hogy itt vagyok. alig masabb, mint europa, szerintem europa kenyelmesebb, olyan orszagokat is beleertve, mint Bulgaria. joejszakat, itt meg kilenc ora van.

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr90519568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása