megjottek

2008.06.26. 21:54

a gyerekek elkezdtek szallingozni, egy ora mulva kezdunk vacsoraztatni, addigra mindegyik idee'r.

Reggelinel a magyar mentalitas eddigi csucsproduktumat mutattuk be. Korabban is megfigyeltem (magamon is), hogy mi igazan csak akkor erezzuk biztonsagban, ha zsortolodhetunk es moroghatunk. Eddig meg senkit sem lattam vagy hallottam mergelodni, kiveve minket. Leulunk kajalni, levesszuk a kotelezo baseball sapkat, es eloszor valaki megjegyzest tesz a kajara, valaki ellenmegjegyzest tesz, aztan valaki szapulni kezdi az oroszokat, aztan a munkat magat, es vegul a meg meg sem erkezett gyerekeket. A lenyeg, hogy itt is de szar elni.

Szoval nagyon jo, hogy ennyien vagyunk itt magyarok, es hogy klikkesedunk rendesen, mert igy nagyon kenyelmes. Szinte eszre sem vesszuk, hogy kulfoldon vagyunk, rontjak itt a levegot az oroszok, meg amerikai fonokunk van, csak ugy mint otthon mondjuk valami amerikai leanyvallalatnal, aztan ennyi. Magyar szo mindenutt, csak eppen zsortolodes egytol egyig. Ma mesterfokon ment. Eloszor is mindenki kapja be, hogy e'l. Masodszor dogoljon meg mindenki, ha nekem rossz kedvem van. Ne legyen jokedve, mert ez most nem a jokedv ideje, ugyanis a vilag minden pontja szar, keserves es kinzo. Nem is beszelve a munkarol. Ugye, nekem van a legnehezebb munkam, mindenki csak eloskodik rajtam es lazsal korulottem. Ez is mekkora kiszuras, hat dogoljon mar meg mindenki, akinek kevesebb a munkaja. Egyreszt mert megis hogy neznek ki, masreszt mert itt egyedul en szakadok meg, ugyhogy mint mar emlitettem, a rohadas essen mindenkibe. A gyerekek pedig, fejbe rugom mindegyiket, bar meg egy sem volt itt, de nem kell ahhoz egyetemre jarni, hogy el lehessen kepzelni, mit muvelnek majd. En mar latom elore, es merges vagyok rajuk, hogy meg igy tavolletukben is elcseszik a nyaramat. Mert tudom, hogy ha megjonnek, oda fognak jonni hozzam, es korbetancolnak, csak hogy ne tudjak dolgozni. Az fix. Gyerekek... Egyaltalan ki hivta oket ide? Ki kerte, hogy beleronditsanak a szorakozasomba? Miert kell nekem munkat csinalni, miert amerikaiak, miert nem kertek meg bocsanatot, hogy elnek?

Nagyjabol ez a magyar hangulat. Tragikus. Itt vagyunk a hetedik mennyorszagban, tejjel es juharsziruppal folyo kanaa'nban, minden negyedik etkezesen hamburger a kaja, csipsz minden ebedhez, kivalo szabadidoeltoltesi lehetosegek, de a magyar sza'ma'ra ettol meg mindenkinek egyenkent a kurva anyja.

Tegnap elott volt szabadnapunk, elvittek minket shoppingolni, ugyhogy vettem hajnyirot, meg papucsot, a kinai "sports" papucsom helyett, mert berohadt es elkezdett szakadni. 30 dollarert vettem (ami jelenlegi arfolyamon 4500 forint) 2 par Tommy Hilfiger papucsot (tehat paronkent 15 dollar). Dobbenetesen olcso sokminden. De komolyan. Neha a kinai dragabb, mint egy markas cucc. Es a markaknak gyakorlatilag presztizse sincs, inkabb csak onkifelyezo eszkoz, nem pedig statusszimbolum. Mar irtam peldaul, hogy a Wal Martban a Levis 4000 forint, es ennel olcsobb nincs is, ennel gagyibb sincs. Rovidnadragbol a legolcsobb a Wrangler, meg ilyenek. Es ez azt akarja jelenteni, hogy olyan olcso a jo cucc, mint odahaza a kinai. Egy liter old spice tusfurdo kb. 500 forint. A so:r bagatel es finom. Szoval ha azt veszem, hogy mi ment meg ket hete, es mi van velem most... Annyira szivesen lennek konyhai szemelyzet ilyen korulmenyek kozott eletem vegeig, hogy azt otthon nem is gondoltam volna.

Foleg az elte miatt egyebkent. Kulonosen ami most a szigorlataimmal volt. Es tok jo lesz majd tanarnak lenni, de ahhoz meg egy csomo mindenen at kell esnem, egy csomo diplomation smile-t kell kifacsarnom az arcomra, csomoszor kell hason csusznom hogy vegul negyede annyit keressek, mint itt egy konyhasfiu, es abbol a negyede fizetesbol toredeknyi dolgot vehessek, mint itt egy konyhasfiu. Arrol nem is beszelve, hogy a tobbieket hallgatva egy foiskolan sokkal kellemesebb lediplomazni. Miert strapalnam magam? De komolyan! Termeszetesen visszamegyek szeptemberben, mert rajtam is mulik, hogy mennyire lesz szar nekem otthon, szoval egy kikoltozes nem old meg semmit (kulonosen egy magyarnak, hiszen mindenutt balsors minket regen tep, es ebbol nem engedunk). De azert most arra a tanarra gondolok, aki megvagott a szigorlaton, es sze'tnezek magam korul, es azt mondom, nem eri meg a diplomaert annyi keseruseget osszeszedni.

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr54541266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildi.bildi 2008.06.27. 09:58:47

legközelebb felyezd ki magad pontosabban ön, mert áááááá
süti beállítások módosítása