masodik nap

2008.09.04. 01:13

Porgetni kell a dolgokat ha lehet, nem? Irni minel tobb bejegyzest, ha lehet, nem? Ha't most lehet. Nincs mas dolgom, mint... nincs semmi dolgom. Ilyen me'g nem is volt velem. Itt vagyok egy varosban, se egy jegyzetcsere, se egy rendetrakas, se egy talalkozo, se egy munka, se egy eloadas. Semmi. Konyvtarba se kell mennem, nem kell mennem sehova. Van egy szallasom, aztan ennyi. Ma egy kicsit fantaziatlan voltam, bejartam az olasz negyedet (Little Italy aka North Town), flesseltem a Mystic lake partjan a naplementet, aztan csokolom. Par kep:

 

 

A tortenelmi emlekeket kihagytam, az vesse ram az elso kovet, aki akarja. Holnapra valami izgalmasabbat szeretne'k kitalalni, de nem vagyok biztos abban, hogy menni fog. Lehet, hogy egy muzeumban fogok kikotni.

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr87647479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása