South Boston

2008.09.04. 23:43

Reggel felkerekedtem, hogy a Samuel Adams sormuzeumot felkressem, meg is talaltam, de aztan meggondoltam magam, mert muzeumba egyedul menni nagyon nyomaszto. Plane sormuzeumba (sor, mint ser). Ugyhogy elindultam az igeretesen hangzo Jamaica Pond fele, ami egy csonakazoto, es gyalog nagyon messze volt. Ugyhogy ott pihegtem egy kicsit, meg flesselgettem, aztan mar del lett, ugyhogy a fo napirendi pontra atterve elindultam a beach-re, hogy usszak egyet, mert nagyon hianyzott az uszas. Es forrosag is volt egyebkent. Meg amugyis. A Jamaica Pondtol nagyon messze volt a legnagyobb strand, de gyalog mentem, hogy lassam a varost. Gyakorlatilag keresztbeszeltem a deli varosreszt, es furcsa volt vegighaladni a legelokelobb utcaktol a gettokon at az atlagos, majd az ipartelepes, majd megint atlagos utcakon. A strandon eleg nagy pangas volt, de legalabb nem loptak. Uszkaltam, irogattam, olvasgattam, jo volt.

Ez a szamitogep viszont valamiert omlesztve listazza a fenykepeimet, akarcsak a bongeszobol nyitott pillempaty is, ugyhogy most csak harom kepet mutatok ismet, mert nem tudom kimazsolazni 1000 kep kozul a maikat. Megjegyzem, hogy a velem atellenben ulo 60 eves bacsi meztelen noket nezeget a neten. Utalom a nyilvanos helyeket.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr43649070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pityutanarur 2008.09.05. 03:24:38

ja es holnap elmegyek Bostonbol, ugyhogy nem tudom mikor blogolok legkozelebb. Most ugyis termeltem olvasnivalot...

SUDI 2008.09.05. 18:42:14

leírtam az e-mail címem csakhogy tudd hova kell e-mailt írnod! Hálásan megköszönném ha ezt megtennéd!
süti beállítások módosítása