es new york

2008.09.06. 14:19

Rovid az ido, nagy a sor mogottem, ugyhogy csak annyit szeretne'k ujjongani, hogy talaltam szallast. Mivel az utolso pillanatig ugy volt, hogy nem utazgatok a tabor utan, igy nem is szerveztem szallast juniuban, se juliusban. Tegnap ugy jottem ide, hogy tudtam, az osszes szalloda tele van, egyetlen cimem volt egyebkent is, ahova a szlovakok mentek aludni. Az pedig Brooklyn kellos kozepen van, pont ugy mint a filmekben. Hozzateszem, hogy a lepukkantsag ellenere tavolrol sem olyan felelmetes, mint mondjuk Jozsefvaros. Komolyan. Arrol nem is beszelve, hogy (felejtsuk el miert) 4 oran at bolyongtam, hogy megtalaljam azt a bizonyos helyet, kb. 50 kilonyi ma'lhaval. Eleg annyi, hogy ugy vonszoltam ma'r magam az utolso 100 meteren, mint (elnezest) Krisztus urunk a Golgotan. Nem csoda, hogy kirabolas helyett az egyik utbaigazitom meg a cuccomat is segitett vinni. Sot, a hostelban, ami betelt annyira szanalmat kelthettem, hogy adott egy cimet, ami elvileg nem annyira letezik, vagy en nem is tudom, a lelkemre kototte, hogy "nem tolem tudsz a helyrol". Es ott volt szabad agy. Igy kerultem a vilag legkulonlegesebb hostele'be. Ahova egyebkent lehet a neten foglalni a'gyat, szoval annyira nem underground, de kinezetre mindenkeppen. Olyan, mint egy foglalt haz. Semmi ceger, a 23 evesnek tuno manager abban a szobaban aludt, ahol 14-edmagammal en... A legkor eszmeletlen. Nemetek, lengyelek, szlovakiai magyarok, csehek, en, kanada, nagybritannia, USA, mindenki van itt. Es fele annyi a szallas, mint a tobbi olcso hostelban. Tehat szerencsem volt ismet, bar nem volt egy faklyas menet a tegnapi nap, ugyhogy ennyi kijart. A legfontosabb, hogy mar arra keszultem, hogy valahol atejszakazok. De nem.

Szoval vegul kipihenve, letusolva azt hiszem nekivagok ennek a varosnak is.

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr25651140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása