premier!

2008.09.30. 08:37

khmm! Kedves Közönség! Nem is tudom, merjem-e... Sok halogatás után végül leültem és elkészítettem az összefoglalót a nyárról. Köszönöm a hozzátartozóim türelm A vagdosás során jöttem rá, hogy nem fotóztam eseményeket és embereket: amiket itt elsütöttem, az 1500 kép közül pont ennyi az, amin emberek is vannak. A videókról nem is beszélve. A zene, amit alávágtam egy tavalyi darab (Blitzen Trapper - Sci-fi kid), egyáltalán nem kötődik a nyárhoz, csak belemászott a fülembe (tegnap ráadásul). És végül had magyarázkodjak az ótvar kép- és hangminőség miatt: a videóim minősége mindig rossz mert a fényképezőgépem nem arra való, ezen kívül ott van a fekete piszok az objektívben. Ezeken kívül ott van a Windows Movie Maker, amihez újra és újra visszatérek, mert bár tönkreteszi a képminőséget, legalább ingyenes, tudok róla és marha gyorsan lehet dolgozni vele. Persze ha valaha még fogok videót készíteni, akkor már kicsit kiművelem magam a lehetőségeket illetően. Természetesen. De: a videót nem azért készítettem, mert isteni küldetésem van hogy videókat készítsek, hanem mert tele vagyok érzésekkel jó volt a nyár, és kell egy emlékmű neki.

Íme:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr59688473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

henochdavid 2008.09.30. 11:15:08

jááj :D
süti beállítások módosítása