kedd

2008.10.28. 21:55

Reggel megszereltem a láncot, az olajat nem sikerült teljesen eltüntetnem a kezemről, úgyhogy a könyvtárban nagyon kellemetlen volt, ahol senkinek sem volt olajos a keze. Ma elég nagyot haladtam, döbbenetes hogy napról napra egyre nagyobbra dagad az átnéznivaló. Ugyanis ahogy belemélyedek a témába, úgy jönnek elő a további tisztáznivalók. "Elődöm", Vass Bertalan (1894) több éves kutatómunkáját kéne megismételnem, mivel nagyon meg akarom mutatni. Fogok majd menni a Nemzeti Múzeumba, meg levéltárakba, meg olvasni fogok korabeli újságokat, nagyon izgalmasan hangzik.

Trézsivel kapcsolatban sajnos kiderült, hogy egy évvel a házasságuk után Trézsi elhunyt.

Kaptam továbbá egy levelet, benne egy linkkel egy Spice Girls számra, és különös emlékek jöttek elő tőle. Annyira nem gázak, csak a hatodikas osztálybulik és más szörnyűségek jutottak eszembe, bár összességében teljesen feldobott a dolog. Egy füst alatt akkor már megnéztem a Wannabe klipjét is, és eszembe jutott a korabeli véleményem a Spice Girlsről... Szóval ott volt Emma, akit szeretünk; Gery, a kurva; Mel C, aki fiú volt; Mel B, mint barna, aki bizarr volt az akkori lelkivilágomnak; és végül Victoria, akit sosem tudtam hová rakni. Victoria, aki a létszám miatt kell. Mai szemmel nézve pedig tök furcsa, Mel B és Victoria nem zavaró, a másik három viszont egyszerűen gyász. Különösen Emma.

...hm, ezt sem hittem volna, hogy írok róluk.

Őszi szünet van egyébként az ELTE-n, kivéve a jogi kart, és őszi szünetben útra szoktam kelni a haverokkal, de idén már nem. Túrázhatnékom van veszettül, remélem a hétvégén odahaza majd lesz valami. És az itthonmaradásom indoklásaként ezt a számot hoznám fel, ha nem a Kaukázusé lenne. De mivel a Kaukázusé, így csak indirekte indoklás. Lilla mutatta még mikor hazaérkeztem akkor. Mélységesen egyetértettem, bár ugye ők ironikusak, de ha engem kérdeztek, ez van. Még egyszer itt a link: itt.

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr30737483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása