borongós

2008.11.02. 19:33

Eleve borongósan jöttem el a nővéremtől. Gyalogoltam, az Árpád-térnél a telefonfülkében csörögni kezdett a telefon. Két kisgyerek rohant oda: egy tízéves kinézetű fiú és egy ötéves kislány. A fiú felvette a telefont, és ezt ordította: "Mi a kurva anyád van már bazd meg?! [...] Már fél tőled ez a kislány! [...]" A kislány zokogott a fiú mellett, bent a fülkében.

Ez egy nyomasztó történet pillanatfelvétele volt. Nem tudom az előzményeket és a kimenetelt sem. Nem akarok mondani vele semmit, csak láttam, átéltem és rossz volt. Én magam siettem haza összepakolni, hogy éppen elérjem a vonatot. Farkastörvények uralkodnak. Borzasztó.

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr58746106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása