ruszkifánk

2008.11.07. 07:41

meglepett, pedig logikus

kicsit a Syrius Karmolására emlékeztet, legyen akkor már az is itt:

 

BOCSÁNAT, erre gondoltam: (órán jöttem rá, hogy nem azt a számot töltöttem fel, amit akartam. Úgyhogy készítettem új videót)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr2755186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildi.bildi 2008.11.09. 20:13:58

V Á Ó !!!
Ez durván jó.
De mi ez vmi film? ÉS hogy engedték meg az ilyen "szabad" dolgot ott bent?

pityutanarur · http://pityutanarur.blog.hu 2008.11.09. 20:35:53

film aha. nem sikerült kideríteni, hogy melyik. majd az amerikás oroszokat megkérdezem. A szabadság pedig igen, én is pont azon lepődtem meg, hogy egy "amerikai népzenét" játszanak, hát hékás :D
süti beállítások módosítása