Novemberfest

2008.11.11. 09:16

Ma este Novemberfest lesz megint (kolesz rendezvény), tavaly tök jól sikerült állítólag, idén tök szar lesz.

-kedden lesz. Szerda a legsűrűbb napja mindenkinek, tehát szerda előtt nyugalomnak kell lennie. Nem voltam akkor ott, amikor a keddi időpont eldőlt, utólag meg nem álltam neki problémázni, mert mikor erről döntöttek, én koncerten voltam az ülés helyett.

-tegnap plakátoltam ki (ekkora szaktekintély vagyok, hogy ezt csak én csinálhatom)

-a sörpong a büfében lesz, drága büfés sörrel. Annyi keretünk meg nincs a rendezvényre. Én mondtam ezt jó előre, most már mások is mondják.

Ezúttal ráadásul nem váltam mártírrá, mert a kisujjamat sem mozdítottam meg tegnapig. Ma viszont már mártír vagyok. Bár ezt még eldöntöm. És hol a Szabi? (nála a kassza)

FEJLEMÉNYEK [03:12]:

franc tudja miért, de végül tök jó dolog kerekedett ki az egészből. Még csapatmunka is lett, meg minden. Le vagyok nyűgözve.

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr38762896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása