Any colours you like

2008.12.07. 08:35

Csak gyorsan mert rohannom kell a vasútállomásra.

Tegnap, dec.6, este, Jókai klub, echoes of pink floyd koncert újra, új hangosítással; továbbá valami esetenként rezonált a basszus alatt, viszont már régen tudtam ennyire elszakadni a helyszíntől, mint most. Ildi egyetért. Nagyon pozitív, hogy voltak fények, és bár tényleg vicces volt a füst, azért jó az. Persze a koncert második felében valahogy elmaradadozott, és úgy meg még jobb volt, hogy olyan tiszta volt a levegő, a fényektől olyan éles volt minden.

Sajnos a két Sári (vokál) annyira nem élvezte most a dolgot, Ildinek erről több mondanivalója van, én viszont nem szeretek kritizálni. Jézus rámijesztett gyakorlatilag :) "ne ítélj, mert akkor téged is elítélnek" -valahogy így mondta (bár én még a zuhanzóban sem vokálozok, de akkor is). hheeh. Komolyra fordítva: Sárik (oké, csak az egyikük), ne legyetek szomorúak, hát ha Már Attis is vigyorogva néz fel a billentyűk fölül, nem pedig gondterhelten, az már a világhír jele!

Továbbá, immár Pink Floydra váltva: Ildi sikeresen megfogalmazta, amit én nem igazán tudtam: ez a zene egyszerre passzol a nyugati hangulathoz, a szovjet blokk hangulatához (jaj Istenem, és nem a Fal miatt, a Fal az tök más!), ÉS, a lényeg, hogy ahhoz a hangulathoz, ami sosem volt, ez volna az utópisztikus hangulat. Szóval ha szól a zene, akkor valami olyan világ is életre kel, ami úgy lett a múlt, hogy sosem volt, és hátborzongató. Valami ilyesmi, ezt most átolvasni sem fogom, rohannom kell.

(és az Any colours you like tök jó, ahogy az EOPF játssza, olyat senki nem tud. én csak az igazat írom)

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr74808789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildi.bildi 2008.12.07. 09:36:30

A basszus alatt zörgő izére utóbb rájöttem: az a dob volt. (A tetején lévő fém keretet lehet állítgatni, hogy máshogy szóljon a dob, de ha lazábban van, néha így berezonál.)

A Sárikról nem nyilatkozom. :D Talán csak annyi, hogy ők is zenélhetnének, nem kell megállni a vokálnál. Úgy értem a hangot is lehet úgy használni, hogy örömzene legyen belőle. Kreatívan.

A szovjet-utópisztikus pedig abszolút a 70esévek szinti miatt van.
süti beállítások módosítása