ma nem olvastam krónikát, ellenben beadtam két házidogát, és megírtam egy vizsgát, remélem egyesnél jobb lesz, és akkor zöld lámpa. Egy arasszal kijjebb az egyetemről. (ezt a szót így kell írni?) Szeretném a figyelmetekbe ajánlani ezt a képet, mert annyira kifordított, meg ajánlanám akkor már a blogot is, amin van.

A blog linkje ez (katt!), jó kis zenei bigyó. A rezegarezegáról (katt!) találtam oda, még csak ma, pedig azt már régebb óta olvasom. Az főleg jó kis zenei bigyó. Persze aki nem az olyanokat szereti, amiket ott ajánl kakamátyás, azokat ez most nem érdekli annyira. Aprópopó zene, holnap az NDK rendszerváltásáról szóló -még meg nem írt- szemináriumi dolgozatomat fogom leadni, úgyhogy annak érdekében, hogy a munkát kiváló lelkiállapotban végezhessem el, végre elkészítettem a "legesleg"-re keresztelt lejátszási listámat a winampban. Évek óta halogatott tennivaló volt ez, és hát mostanra már annyi zeném, és annyi fajta lett, hogy már inkább rádiót hallgatok, mert fogalmam sincs, hogy mim van, vagy mihez lenne kedvem. Úgyhogy fogtam a zene mappa tartalmát, benyomtam a winampba, és elkezdtem törölgetni szép sorjában. Azokat hagytam meg, amik kimondottan jó számok. Nagyjából 3 órát vett el az életemből. Így maradt a listán 546 nóta, de ha nagyon bekeményítenék, lecsökkenthetném kb. 450-re. Azt nem tudom, hogy ez hány előadó, de elég sok. És sokféle műfaj, aminek következményei vannak. Muzsikás után a Smashing pumpkins például bizarr, de ne higgyétek hogy rossz! Bár Smashing pumpkinst nem is szoktam hallgatni, csak most a rostán egyetlen számuk átment, úgyhogy. Vagy Incubus után Syrius, senki sem párosítaná össze, mégis mikor már kezd idegesítővé válni az Incubus tömény nyenyergése, laza csuklómozdulattal jön rá egy magyar beatjazz a '70-es évekből -- zseniális! És ezzel nem is számoltam! Szóval most nagyon boldog vagyok, mert hozzávetőlegesen 36 órányi tömény remekmű van ezen a listán. Néhány rongyosra hallgatott szám esetén hezitáltam, például a Doorstól a Riders on the stormnál, mert már nem tudom végighallgatni csak úgy, de mivel kétségkívül eltalált szám, meghagytam. Néhány szám esetében meg azért hezitáltam, mert még annyira friss, hogy nem tudom rendesen megítélni, nem vagyok rutinos zenemegítélő. Talán majd egyszer.

És most nekiugrok. Honecker vs. IMF-akna...

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr59815976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása