szanatóriumi napló 1.

2009.01.29. 10:11

Először is zenét

Lássuk csak:

Este olvadozott a hó,
éjjel viszont fagyott,
hajnalban havazott kicsit,
az út nem volt gondozott.

De csak mentek dolgozni
óvatosan a rendes emberek
én meg aludtam tovább,
hogy majd később felkelek.

Így is lett, én felkeltem,
meg is reggeliztem,
aztán gondoltam lehetnék jófej is,
s a járdánkat rendbeszedtem.

Ellapátoltam a havat,
amit az éj reászórt
Mire jött a hótoló,
a járdánk már járható volt.

Reászórta a hótoló
az útról a sáros havat,
lelkemre bánat ült,
anyádat te paraszt!

Szórtam rá kis sódert,
ne essenek el az öregek,
aztán tévéztem kicsit,
most meg netezek.

Nem lapátolok több havat,
Ahogy nézem jön még hó,
Viszont elmehetnék síelni,
mert a sípálya használható.

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr50909860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása