Pannónia Fesztivál

2009.05.27. 09:43

Tavalyról nézegettem blogbejegyzéseket, hogy mégis mik a kilátások.

"A legvicesebb benne az volt, hogy mindenki azt beszélte , mennyi vizsgája, meg témazárója lesz, sokan ezért jöttek csak egy napra"

Aztán már csak a stílusa miatt is megérős bejegyzés, amit tulajdonképpen nem olvastam végig, csak bele-beleolvastam, de a felütés magáért beszél: "Már hetek óta vártam, hogy az írásbeli érettségik utolsó napján kezdődő fesztiválra kijussak. A jegyet Tomival már jó ideje megvettük, így tegnap este végre elindultunk Várpalotára."

Idén máskor lesz, idén most lesz. A hétvégén. Az első szigorlat meglett hármassal, úgyhogy most kicsit bátrabb vagyok, lesz is kis fesztiválozás. Amúgy tegnap négyest adtam volna magamnak, de az élmény akkor is páratlan. Most kb. 100 tétel van hátra a következő szigorlatig, az jövő hét csütörtökön lesz, úgyhogy nem is blogolnék tovább.

Két kőszegi banda is lesz: az egyik tisztán ska, a másik reggae+ska.

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr871146289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sudi XD :D · http://sudnusi.blog.hu/ 2009.05.30. 20:58:09

nekem rohadt lelkiismeretfurdalásom lenne
ha köcsög lennék azt kívánnám bukjál meg...:D de nem vagyok köcsög...(annyira)

pityutanarur · http://pityutanarur.blog.hu 2009.05.31. 18:50:43

mondjuk mindenkinek mondtam hogy az utolsó szigorlatomig sehová sem megyek, úgyhogy van is furdalásom. De hát köcsög azért ne legyél!
süti beállítások módosítása