a dolgok állása

2009.06.04. 12:16

Múlt héten egy harmadévi, ma pedig egy negyedévi szigorlaton mentem át diadalmas hármassal. Afelől senkinek se legyen kétsége, hogy ma is négyest adtam volna magamnak, de így is nagy nap a mai! Most már csak az őszi félév konzultációi és egy raklap közismereti/tesi/szakmódszertan/művelődéstörténet/stb. szeminárium van hátra, feltéve ha a 17-i jelenkor szigorlaton is átmegyek (úgyszólván a jelenkor szigorlatot is abszolválom). És akkor az lesz, hogy az ötödév végére azért a lényeget letudom.

Könnybe lábad igazából a szemem. Meg erre a szigorlatra (Regionális földrajz) nagyon szívesen tanultam, szinte végig érdekelt minden betű. Ez nem is én vagyok...

De az aki a Reál élelmiszerboltban felfedezett FÉL literes Bavaria holland sört (240 ft, primőr termék) szopogatja meghatottságában, az igen.

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr241163175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása