Előszilveszter

2009.12.31. 15:58

Nem gondoltam volna, hogy hatodévenéven történhet még velem vizsgasztori, de tegnap 12:15-től 23:10-ig vártam arra, hogy sorrakerüljek a vizsgán. Annyit. Négyest kaptam.

Rövid kivonata az őrület útjának. Dél előtt nem sokkal, Robi bicajával, mert azon van sárhányó, de nincs villogó, elindultam vizsgázni. Egykor jött a tanár, 16-an voltunk kábé, sikerült kikönyökölnöm magamnak a 16. helyet. Én már öreg vagyok a tolakodáshoz. Úgy számoltam, hogy sokat kell várnom a sorrakerüléshez, úgyhogy elmentem a vásárcsarnokba ebédelni. Visszatértem, akkor már kb. 18 voltak előttem. Hogy ne haljak bele, beszélgettem egy régi ismerőssel, azalatt csak ketten jöttek ki a tanártól. Elmentem hát vécére. Mivel a bicajon nem volt villogó, ezért arra gondoltam, hogy hazatekerek vele, nehogy a sötétben kelljen kivilágítatlan bicajjal a sorsot kísérteni. Otthon még megfőztem az egy nappal korábban vett húst pörköltnek, előrelátón, majd aggódva visszasiettem az egyetemre. Továbbra is számtalan sokan voltak előttem. Hogy teljen az idő, kiolvastam a Lear királyt, de azzal is csak este 9-kor végeztem. Újra elmentem vécére. Fél tízkor szóba elegyedtem a számomra ismeretlen alsóbbévesekkel, ami lassan érdekessé kezdett válni, de egy óra múltán már csak azt hajtogattuk, hogy ez emberkínzás és hogy ez nem lehet igaz. Fél tizenegytől 10 percenként spontán röhögések törtek ránk. Két órával korábban az épületben lekapcsolták a légfűtést. Tízkor lekapcsolták a lámpákat is a folyosókon - a teremből kiszűrűdő fényben röhögtünk tovább. Agyilag zokniként éjjel háromnegyed 11-kor végre bejutottam, kidolgoztam a tételeimet, és mikor végre sorra is kerültem, bemondtam a tétel címét, majd nem tudtam belekezdeni. Legszívesebben azt mondtam volna: "Tanár úr, ebbe most ne menjünk bele!" Hogy legyen valami, belekezdtem abba a tételbe, amiről nem tudtam sokat mondani, hogy kevesebbet kelljen beszélnem, a másikat nem is kérdezte hála Istennek. Így kaptam négyest. Aznap 36-an vizsgáztunk.

Ilyen volt 2009 is. Nagy élményeket adó és őrülten fárasztó.

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr41635378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildi.bildi 2010.01.01. 22:44:06

DISZLÁJK.
hallottam a fazon hírét. kb olyan lehetett, mint nekem anno Kurtán bácsi makrója, 9->23:30ig voltam bent azért, hogy bebizonyítsam neki, jól oldottam meg egy feladatot, csak másképpen. (bementem előtte is pár nappal, de ragaszkodott ahhoz hogy bejöjjek a hivatalos időpontban)
süti beállítások módosítása