Karitnthy

Címkék: voks10

2010.04.25. 08:14

3 perc alatt be- és kimentem, közben aláírtam, ikszeltem, bedobtam igazolással. A múltkorihoz képest három változás:

ma előrelátó módon eleve az udvar felől kell bemenni az igazolással szavazóknak

ma előrelátó módon három felé dobták a névsort (vagy miket), ABC szerint. Az én vezetéknevem csoportjában egy idős szöszmötölt az aláírással - VÁRNOM KELLETT egy percet, a másik két csoport adminisztrátorai kíváncsággal vegyes félelemmel unatkoztak. Két hete ugyanakkor... heh...

ma már a múltkor kézzel kitöltött névjegyzőkönyv-féleség kinyomtatva hevert előttem: "Itt írja alá uram!" "Ó, köszönöm! ...így mennyivel praktikusabb!"-válaszoltam illedelmesen-okosan.

Összességében tehát szavazónként mínusz 50 másodperc adminisztráció az igazolásos fronton, valamint adminisztrációs asztalonként mínusz 66% szavazó, nos, ez elég kevés sorbanállást vetít előre.

Tatárjárás utáni arccal ikszeltem.

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr81949394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása