Eszenyi Enikő vagyok

2010.12.17. 16:17

Ma leszek utoljára a Megasztárban a tévében, úgyhogy okvetlenül meg kell szólalnom. Előtte megvárnám Pici, Sándor és Tamás véleményét, különben mit mondanék? Úgy járnék, mint mikor Jim Morrison Magyarországon járt - én ott voltam - és Jim Morrison őrjítően jól nézett ki, de olyan izgató módon, és szegény Jimmy fellépése teljesen erőtlenné vált, mert nem tudtam mit előrekiáltani a színpad mögül. De aztán adtam egy interjút a sajtónak, amiben megvédtem Jim Morrison jóhírét, így a budapesti fellépését végül nem aposztrofálták katasztrófálisnak az újságok. A jelenlegi Megasztár-jelöltek is kicsit erőtlenek, így néhány döntőnek csak a második felén vettem részt, hogy ne nyomja el őket a ragyogásom. Mert igazán megérdemlik, hogy rájuk is felfigyeljen az ország, mert tulajdonképpen fantasztikusak. Azt kell, hogy mondjam, hogy elképesztően fantasztikusak, bárki bármit mondjon. Bárki bármit mondjon, ezeknek a megasztár-jelölteknek jó a hangjuk, és itt van a helyük a megasztárban, egyet kell, hogy értsek Sándorral. Remélem ti is láttátok őket, és nem csak engem néztetek.

Meg kell jegyeznem, hogy sajnálom a fiatal fiúk kiesését, mert egészen addig, míg Kökény Attila le nem fogyott nem volt kit bámulnom. A múltkori adásban meg is dícsértem: "Attila, te egy megasztár vagy." Igen. Nem vitás, hogy nem jutott volna idáig a véleményeim nélkül, de megtette az utat, és ezt becsülöm benne. Becsülöm benne a megasztárságot is, és hogy végre kilépett a bárénekes szerepéből - jóllehet én még picit kihallom a bárénekest belőle, de ez az ő stílusa, őbenne ezt szeretjük, ne is akarjon megváltozni. Attila nyer, vagy nem, ő a megasztár. Reni is egy akkora egyéniség, csak úgy süt le a színpadról, és én csak ülök, és nézek, ki ez a díva? Melinda is egy akkora egyéniség, hogy nagyon. Egy díva elevenedik meg benne. Lakatos Yvette kár, hogy kieset, mert egy akkora egyéniség, mikor megjelenik a színpadon, csak úgy dől belőle a dívaság, ő már a második elődöntőben megasztár volt. Annácska pedig kicsi kora ellenére akkora egyéniség, hogy már az előválogatón a színpadra termett, ő egy kis díva, egy kis megasztár.

De rohannom kell, mert fel kell tűnnöm mindenhol. Vígszínház, külföld, díjátadó, tudjátok ez a sok kényelmetlen meghívás; rózsákat az öltözőmbe szíveskedjenek, ennyit megérdemlek, hogy ne fárasszanak vele személyesen!

 

UPDATE: a döntőn készített képeimet hamarosan feltöltöm. A sok aplitudió MEGA kihívás elé állított, nem megy most megagyorsan, de megaigyekszem.

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr72522201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sudi XD :D · http://sudnusi.blog.hu/ 2010.12.17. 22:49:32

drága Bátyám! benned egy csillag veszett el kérlek, könyörgök, mutasd meg a világnak az 5. csillag születikben, hogy micsoda tehetség lakozik benned.
:D
ui: nem tudom, hogy nem alszol el a megaszar alatt, ja, eszembejutott: a szar hangok miatt :)

Sudi XD :D · http://sudnusi.blog.hu/ 2010.12.18. 00:08:34

aki Sopronba jár egyetemre, az nem tud sznob lenni, maximum értelmiségi, vagy elit :)
süti beállítások módosítása