Karácsony Európa szélén 4.

2011.12.25. 22:46

P8210975.JPGMikor ezek a sorok megjelennek, én már valószínűleg úton leszek Arras felé, hogy aztán hazastoppoljak, vagy megevett valami szellem, úgyhogy a következő bejegyzés megjelenése bizonytalan (akarok még írni Brestről).

Említettem, hogy Anna ahol dolgozik, az egy kísértetkastély, bár neki ez nem tűnt fel. Nézzük a tényeket!

Legszembetűnőbb, hogy éjszakánként trillázó hang jön a földszinti vécéből, ami Anna szerint csak a vécé hangja. Szerintem semmiképp sem egyszerű hang, nem a vízvezeték hangja, főleg ha akkor trillázik nagyokat („aaaaáááááaaaa!”) fejhangon, mikor az egész épületben mindenki már alszik, és senki sem használja sehol a vécéket, tehát nem folyik a víz. Nem érdekel racionális magyarázat!

A kastély gondnokànak hajdani hàza:

P8220979.JPG

Aztán ott van az, hogy a második reggel a szobám ajtaja előtt megsárgult fenyőlevelek voltak nagy számban, miközben a folyosón nincs ablak. Aki pedig látta a Paranormal Activity-t, az tudja mire gondolok, amikor azt írom, hogy azon éjszaka folyamán hajnalban megébredtem, azt álmodtam, hogy átmegy rajtam egy szellem.

Volt, hogy ebédkor remegett az épület, Anna külön felhívta rá a figyelmemet, hogy a mosógép mire képes. Nem mosott senki.

P8220981.JPG

Nem túl szalonképest ügy, de néha fingszagot éreztem csak úgy, anélkül hogy én bármit csináltam volna, pedig egyedül voltam.

P8220982.JPG

Padlórecsegés, neszek a hát mögül, teljesen természetesek. Persze mit is vár az ember egy olyan helytől, amit egy orosz herceg építtetett annak idején a kényes feleségének! Mert erről van szó. A kastély kertjében pedig apácák vannak eltemetve, ugyanis a későbbiekben a nyaralóból kolostor lett.

P8220983.JPG

Mikor ezeket magyarázom Annának, pár percre valódi rettegés fog el, jó tapasztalat volt ez az egész. Az öreg épületek nem véletlenül félelmetesek: annyi zajt csapnak maguktól, hogy könnyen be lehet parázni tőlük.

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr943495708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sudi XD :D · http://sudnusi.blog.hu/ 2011.12.26. 10:53:22

igen mar uton vagy Arras fele... :( maradhadtal volna foldrajz tanarnak :D
de most komolyan elkezdtem felni itt egyedul... pedig muszaj egy kicsit itt maradnom...
süti beállítások módosítása