Kis lépések

2013.05.28. 11:18

Nem mindig könnyű a világ boldogabbik felén, többnyire azon rimánkodok ezen a blogon is, hogy ilyen csalódás meg olyan csalódás, így a szomorúság és úgy a keserűség.

Robinak támadt egy kitűnő ötlete: menjünk gyümölcsöt szedni, idénymunkásként. A mekit már nem igazán bírom, de még nem fizettem vissza a kölcsönt, úgyhogy dolgozni mindenképpen kell valamit. Voltam már gyümölcsszedő, ami a rabszolgahajcsárokat és az időjárás kegyetlenségeit leszámítva egészen idilli időtöltés, úgyhogy most ez nagyon felvidított, hogy megyünk ki a szabadba remélhetőleg minél hamarabb, mert annál jobb.

Ezzel párhuzamosan az ügynökség felhívott, hogy mennyire igyekeznek elhelyezni engem, azonban mindeddig siker nélkül, viszont ez és ez problémaként felmerült, amit most könnyűszerrel orvosolhatnánk közös erővel, ha megfontolnám az önkénteskedés lehetőségét. Egyszerre gurultam dühbe, és vidultam fel. Düh: már februárban leszögeztem, hogy még fizetek is azért, hogy szakmában dolgozhassak akár egy negyed órácskát is, igen, önkéntes megbízásokat is elvállalok AKÁRMIKOR. Vidámság: mehetek. Szóval az ügynökség most, hogy másodszor is rábólintottam az önkéntes munkákra, egy délután leforgása alatt lezsírozott nekem egy napot a jövő hétre. Jövő hét kedden egy napra megint tanár leszek.

Könnyes szipogás.

Megintcsak ezzel párhuzamosan nagyjából befejeztük a reklámvideót, és még ugyan fel kell tölteni a kampány kasszáját ahhoz, hogy közzé is tegyük, de már most elképesztően mámoros érzés újra és újra és újra végignézni kezünk munkáját. Fantasztikus érzés. És pont ettől a fantasztikus érzéstől olyan pusztítóan elviselhetetlen a meki. Régen úgy voltam vele, hogy jó pénzért a Déli Sarkon is bányásznék, de ez végérvényesen megváltozott bennem.

Szóval kis lépések ezek, de nem a korábbi egy helyben toporgás, ami egy igen-igen jó hír.

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr295328901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása