Egy hónapja lemerült Bécsben a magyar telefonom, így nem tudtam sem az 100 ingyen percet, sem a 100 ingyen sms-t felhasználni. A havidíjam 3100 forint, a lemerült hónap számlája 3900 forint volt.

Ehhez képest ma ahogy átléptem a határt az osztrák telefonommal, kivételesen elolvastam az sms-t a tarifákról, és meglepődtem.

-=ROAMING=-

Kimenő hívás: 0,06€/perc (kb. 18 forint)

Bejövő hívás: 0,01€/perc (kb. 3 forint)

Mobilnet: 0,06€/MB (kb. 18 forint)


wp_ss_20161221_0001.png

Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy a havidíjam háromszorosa a magyar havidíjamnak, pedig a legolcsóbb csomagra fizettem elő, és hó végén így fej fej mellett van a két szolgáltató, de ha a magyar telefonommal roamingolni kezdenék, összeszarnám magam.

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr4612066245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása