Döntés született: nem az országgyűlési képviselőket kidobó biztonsági őrök, hanem az országgyűlési képviselők ellen emel vádat az ügyészség.
Nagy jelentősége van a döntésnek, mert mostantól nem kérdés, hogy mi vár az ellenzéki képviselőkre, ha nem a kormány kottájából játszanak: bármi. A köztársaságoknak is van hierarchiája, és ebben egy országgyűlési képviselő igenis magasabb rangban van a biztonsági őröknél, már csak azért is, mert megbízásukat és felhatalmazásukat szavazás révén kapták. Akkor is, ha éppen egy fideszes képviselőről van szó, és akkor is, ha egy ellenzéki képviselőről van szó. Ha ezt az elvet feladjuk, és elengedjük, Mussolini rendszerét fogadjuk el, és akrámennyire is 2019-et írunk, egy fasiszta diktatúrát engedünk meg Orbán Viktornak.
Nem vitás, hogy az ügyészség már rég feladta a függetlenségét, és a fidesz szája íze szerint indít és szüntet meg eljárásokat, ezt a fideszesek is látják, csak ők éppen jónak látják.
Viszont megérne egy próbálkozást, hogy ezt a precedenst, amit az ügyészség teremtett, más ügyekben is alkalmazzuk. Ott vannak például az óvodákban kampányoló fideszes képviselők.
Nézzük, mit is írt az ügyészség most az indoklásában, és kicsit túrjunk bele: "az országgyűlési képviselők az MTVA székházában nem hivatalos személyként jártak el, ugyanis hivatalos eljárást nem folytattak"
Az MTVA székházát írjuk át óvodára:
"az országgyűlési képviselők az MTVA székházában óvodában nem hivatalos személyként jártak el, ugyanis hivatalos eljárást nem folytattak"
És ha hozzávesszük, hogy a szokásos óvodai foglalkozásokat nem lehetett megtartani, akkor "a közérdekű üzem működése megzavarása bűntettének kísérlete és más bűncselekmények gyanúja állapítható meg, ezért a mai napon ismeretlen tettes ellen nyomozást rendeltünk el.”
O1G
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
arabok balrol 2019.01.21. 15:47:15
Rajottel vegre, hogy Orban fasiszta mar majdnem olyan okos vagy mint a zellenzek, mosmar tenyleg csak a valasztasokat kene megnyerni
Kivlov 2019.01.21. 15:54:21
regbor 2019.01.21. 15:57:09
szepipiktor 2019.01.21. 16:09:24
Orbán egy fasiszta diktatúrát működtet, Mussolini a példa, mert az ellenzék a neomarxista, bolsevik performansza nem jött össze?
Azért semlegesként én nem látok kükllönbséget...
szepipiktor 2019.01.21. 16:13:38
Ez sehol, a nem Mussolini-féle fasiszta rendszerekben sem engedik meg!
Holnak ha a két-három leszerepelt politikai lufi Paskra tür be, kapcsolgatná az erőmű rendszereit, az is rendbe lenne az ellenbzéki bloggereknek?
Ez nem Táncsics kiszabadítása, ez nem 56-os rádió támadás! Ez csak egy utolsó probálkozása a gyakorlatilag semmit felmutatni nem képes ellenzék részéről.
Köszönjük meg nekik, a blogegreiknek, az újsághíróiknak, hogy ezzel az elvtelen hazudozással a csúti szotyis 30 évre bebetonozták!
szepipiktor 2019.01.21. 16:15:07
Észmegálló 2019.01.21. 16:26:57
Megjegyzem, mélységesen elítélem a seggnyaló ügyészség eljárását, de azért ne menjünk le intellektuálisan kutyába.
Visceroid 2019.01.21. 16:32:55
Laciii 2019.01.21. 16:33:49
Észmegálló 2019.01.21. 16:36:27
arabok balrol 2019.01.21. 16:36:30
horvathviteztamas 2019.01.21. 16:50:17
midnightcoder2 2019.01.21. 16:50:35
megvagyhadnagy 2019.01.21. 16:51:38
Most komolyan?! Tényleg ennyire telik? Ez kezd nagyon kínos lenni. Sipákoltok a demokrácia hiánya miatt, de azt nem veszitek észre, hogy Magyarország miniszterelnökét büntetlenül legecizhetitek. Kell ennél nagyobb szabadság?
Észmegálló 2019.01.21. 16:59:57
De erre majd térjünk vissza akkor, ha O1G és a belecsimpaszkodott kullancsai már ott rohadnak a börtönben (vagy a spermabankban).
FCUK5 2019.01.21. 17:08:20
mellesleg akkor lenne diktatúra, ha egy képviselői igazolvánnyal bármit meg lehetne tenni. szerencsére nem lehet.
a poszter nem érti a helyzetet, vagy csak hazudik, mint az ellenzék?
ulpius66 2019.01.21. 17:14:22
"A köztársaságoknak is van hierarchiája, és ebben egy országgyűlési képviselő igenis magasabb rangban van a biztonsági őröknél, már csak azért is, mert megbízásukat és felhatalmazásukat szavazás révén kapták."
Ezt a baromságot honnan tetszett venni?
sas70 2019.01.21. 17:15:04
ulpius66 2019.01.21. 17:20:23
Egyebekben szép neved van!
(...és persze találó....)
Nagykörúton túli magyar 2019.01.21. 17:35:44
Csaba121 2019.01.21. 17:37:51
Innen aztán nincs mit csinálnia az ügyészségnek, mint börtönbe csukatnia a biztonsági őröket...
Measurer 2019.01.21. 17:43:52
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.21. 17:55:23
"az országgyűlési képviselők az MTVA székházában nem hivatalos személyként jártak el, ugyanis hivatalos eljárást nem folytattak"
A képviselők többször igazolták magukat, többször mondták, hogy parlamenti képviselők. Mi a fasz kell még Polpot Péternek ahhoz, hogy hivatalosan járjanak el?!
eloi 2019.01.21. 17:59:02
Értem azt is, hogy ha sokan és sokat sulykolják az alternatív valóságukat, azzal sok embert beültetnek a kívánt hintájukba! Ezért "van értelme" a hülyeséget sokszor újra leírni.
Sütemény1975 2019.01.21. 18:00:14
eloi 2019.01.21. 18:05:43
Ébredj már fel!
Az igazolás arra volt elég, hogy bemehessenek. Be is engedték őket. Sőt, ott is alhattak. Kutya nem nyúlt hozzájuk!
Amikor TÖRVÉNYTELENSÉGET AKARTAK ELKÖVETNI, azt akkor megakadályozták azok, akiket ezért tartanak ott!
Észmegálló 2019.01.21. 18:15:36
Az Országgyűlésről szóló 2012. évi XXXVI. törvény
98. § (1) Az állami szervek kötelesek a képviselőket megbízatásuk ellátásában támogatni, és részükre a munkájukhoz szükséges felvilágosítást megadni. ....
....
(4)150 A képviselői igazolvány valamennyi közigazgatási szervhez, valamint a közintézetekhez és közintézményekhez belépésre jogosít. A képviselő – a feladat- és hatáskörrel rendelkező miniszter által szabályozott módon – jogosult a Magyar Honvédség, a Katonai Nemzetbiztonsági Szolgálat, a rendvédelmi szervek és a vámhatóság működésére szolgáló területre is belépni. E jogosultság gyakorlása nem eredményezheti az érintett szervek rendeltetésszerű működésének aránytalan sérelmét.
Butagyerek mit nem értesz még???
Észmegálló 2019.01.21. 18:21:16
Nagykörúton túli magyar 2019.01.21. 18:23:13
eloi 2019.01.21. 18:27:28
És te mit nem értesz?
Bemehettek. A stúdiókba nem törhettek be, hogy felolvassanak politikai kiáltványokat.
Érted?
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.21. 18:34:20
nem csináltak ilyet, te hazug, Fidióta disznó!
" Kutya nem nyúlt hozzájuk! "
De, erőszakkal kidobták és leteperték őket. Videó van róla, millió ember látta.
ENnyit tudtok, ti Fidióta pszichopaták. Belehazudtok az ember pofájába. Ti vagytok a magyar selejt.
bpbp78 2019.01.21. 18:36:55
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.21. 18:37:36
Semmi ilyen nem történt. Pláne ARÁNYTALAN nem. Ha betörtek volna, és erőszakkal felolvasták volna a pontokat, akkor a bíróságnak kellene dönteni arról, hogy ez aránytalan volt, és nem a Polpot Péternek.
De mivel ennyi sem történt, ezért a bíróságnak kell elítélni Orbán csicskás kidobóembereit!
Észmegálló 2019.01.21. 18:38:28
Észmegálló 2019.01.21. 18:40:01
Dzseem 2019.01.21. 18:40:41
Nagykörúton túli magyar 2019.01.21. 18:42:26
1) "Az állami szervek kötelesek a képviselőket megbízatásuk ellátásában támogatni"
Egy televízió műsorának szerkesztése a műsorszerkesztő megbízatása, nem egy képviselőé. A képviselőnek nincs ilyen megbízatása. Innentől fogva a képviselőt nincs miben támogatni. Maga Szél Bernadett mondta, miután jogszerűen kivezették az épületből, hogy nem ellenőrizni, információt kérni jöttek, hanem "csak egy nyamvadt 5 pontos petíciót beolvasni". Nincs is több kérdés, ez egyértelmű innentől.
2) "A képviselői igazolvány valamennyi közigazgatási szervhez, valamint a közintézetekhez és közintézményekhez belépésre jogosít." Beléptek. Pont. Az ott tartózkodásra már nem tér ki a törvény. Így azt az intézmény házirendje szabályozza. Az őrök hatásköre ezen szabályok betartatása.
3) "A képviselő – a feladat- és hatáskörrel rendelkező miniszter által szabályozott módon – jogosult a Magyar Honvédség, a Katonai Nemzetbiztonsági Szolgálat, a rendvédelmi szervek és a vámhatóság működésére szolgáló területre is belépni. E jogosultság gyakorlása nem eredményezheti az érintett szervek rendeltetésszerű működésének aránytalan sérelmét."
Az MTVA sem a Magyar Honvédség, sem a Katonai Nemzetbiztonsági Szolgálat, sem a rendvédelmi szervek, se nem a vámhatóság területe. Ez is egyértelmű így.
hümhüm 2019.01.21. 18:45:02
Én úgy tudom, a képviselőknek nem országgyűlési képviselői feladata a korlátmászás, zárt ajtónak rohanás, biztonsági őröknek nekirontás és még a földön fetrengés sem.
De szólj, ha rosszul tudom...
Bemenni bemehetnek. Adatokat, tájékoztatást kérhetnek, és kötelesek a megfelelő intézmények meg is adni nekik. Másról nem szól ez a jogosultság.
Amúgy az idézett törvény szól a képviselők mentelmi jogáról is. Érdemes elolvasni. Egy szó sincs benne arról, hogy randalírozó képviselőhöz nem szabad hozzáérni, vagy kihajtani az intézményből. Kizárólag a büntetőjogi kényszerintézkedés tilalmáról beszél, amelyet egyébként rendőrhatóság (illetve ilyen jogosultságú más szerv)tehetne csak meg.
V1F.
BitPork 2019.01.21. 18:46:12
Észmegálló 2019.01.21. 18:49:10
2. Te hülye vagy. Meghívlak vendégségbe, aztán ha beléptél rád uszítom a rottweilert. Vendégség kipipálva ugye?
3)Egyik jogi alapvetés: a több mindig magában foglalja a kisebbet.
eloi 2019.01.21. 18:52:14
Ezt pedig nem kérhetik még Ogy képviselők sem.
Fel lehet ezt fogni egyszer végre?
Netuddki. 2019.01.21. 18:54:46
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.21. 18:57:59
de, Fidióta faszfej, ezt kérték! azt kérték, hogy beszélnének az igazgatóval, vagy aki helyettesíti.
csak hazudni tudtok a pofánkba bele, ti Fideszes, pszichopata véglények!
Netuddki. 2019.01.21. 18:58:22
eloi 2019.01.21. 19:07:28
Nyilván mert kb. olyan hülyék, mint te.
Később, munkaidőben találkoztak is a vezetővel!
Raven! 2019.01.21. 19:10:48
"Kedves Pityesz, ez bizony elég lapos és gyenge, dolgozni kellett volna még rajta pár napot/hónapot vagy inkább csak dolgozni kellene. Őszintébben: jobb lenne mindenkinek, ha hagynád az írást a francba. Ne erőltesd, reménytelen..."
eloi 2019.01.21. 19:11:40
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.21. 19:16:20
De nem is tilos nekik. Tehát ez irreleváns.
"Bemenni bemehetnek. Adatokat, tájékoztatást kérhetnek, és kötelesek a megfelelő intézmények meg is adni nekik."
Ez történt. Az MTVA törvényt sértett, mert ebben nem támogatta őket, és utána azzal is, hogy erőszakot alkalmazott a képviselők ellen.
"Egy szó sincs benne arról, hogy randalírozó képviselőhöz nem szabad hozzáérni, vagy kihajtani az intézményből."
A biztonsági őr eleve nem tehet ilyet, amennyiben az illető nem szeg törvényt. Tehát például egy biztonsági őr nem dobhat ki téged erőszakkal a diszkóból, ha nem követsz el semmi törvénytelenséget.
Ti Fidióták akkora húgyagyú, hazudozós barmok vagytok, hogy még!
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.21. 19:21:07
Ez a józan ész, hogy ha valahova beléphetsz, akkor ott is tartózkodhatsz. Az "ott tartózkodásnak" nincs is precíz definíciója. Hány másodperctől számít a belépés ott tartózkodásnak, te húgyagyú, barom?!
A házirendet a törvény felülírja. Olyan nincs, hogy a házirend írja felül a törvényt, gondold meg, akkor házirendben lehet engedélyezni a nemi erőszakot? Ugye, hogy nem, te Fidióta elmebeteg?!
"Az MTVA sem a Magyar Honvédség, sem a Katonai Nemzetbiztonsági Szolgálat, sem a rendvédelmi szervek, se nem a vámhatóság területe. Ez is egyértelmű így."
Ezért az MTVA-ra a szöveg eleje vonatkozik, ami megengedi a képviselőknek a belépést, feltételek nélkül.
Öngólt rúgtál, Fidióta barom!
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.21. 19:23:27
Érted?"
Nem tettek ilyet, hazug, Fideszes fasz!
Jakab.gipsz 2019.01.21. 19:35:11
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.21. 19:36:04
droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2019.01.21. 19:38:50
Dzseem 2019.01.21. 20:00:42
Azt bármilyen módon megzavarni ami ott megy voltaképp lehetetlen. Mert AZ ami ott van és ami abból az épületből jön, maga a zavar. Ciki, mint egy Balázs Pali koncert.
Barkalot 2019.01.21. 20:04:20
lobaszopiatej 2019.01.21. 20:09:41
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.21. 20:18:01
"nem azert mentek oda, amire a torveny felhatalmazast ad nekik."
de. hazug, Fidióta fasz vagy. selejtes elmebeteg,
" ez nem vita targya, ok maguk nyilatkoztattak ki."
nem. hazug, Fidióta fasz vagy. selejtes elmebeteg,
" aki szerint nem zavaro a munkaban, hogy ajtokat nyitogatnak, korlatra masznak, kurva eros kepeket eloznek a feszbukra, az legyen mar olyan kedves, hogy ideirja a foglalkozasat is a velemenye melle."
szerintem akkor Orbán Viktor börtönbe való, hiszen ajtókat nyitogatott, facebookra postolt, korlátot meg bontott.
hazug, Fidióta fasz vagy. selejtes elmebeteg,
droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2019.01.21. 20:21:08
droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2019.01.21. 20:23:27
eßemfaßom meg áll 2019.01.21. 20:26:10
- Kuncze Gábor sk. -
eßemfaßom meg áll 2019.01.21. 20:27:21
Ez meg természetesen szimpla baromság
eßemfaßom meg áll 2019.01.21. 20:28:45
Dzseem 2019.01.21. 20:41:10
droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2019.01.21. 21:01:15
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.21. 21:14:53
de. hazug, Fidióta fasz vagy. selejtes elmebeteg,
" ez nem vita targya, ok maguk nyilatkoztattak ki."
nem. hazug, Fidióta fasz vagy. selejtes elmebeteg,
" aki szerint nem zavaro a munkaban, hogy ajtokat nyitogatnak, korlatra masznak, kurva eros kepeket eloznek a feszbukra, az legyen mar olyan kedves, hogy ideirja a foglalkozasat is a velemenye melle."
szerintem akkor Orbán Viktor börtönbe való, hiszen ajtókat nyitogatott, facebookra postolt, korlátot meg bontott.
hazug, Fidióta fasz vagy. selejtes elmebeteg,
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.21. 21:16:37
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.21. 21:17:30
Dzseem 2019.01.21. 21:27:35
droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2019.01.21. 21:57:48
Populista Pista 2019.01.21. 22:18:33
A nézők azóta is egyfolytában rágják a körmüket, mi lehetett az 5 pont amiért meghalni se lett volna túl nagy áldozat talán?
Ócsítsák a tepertős pogit, ezt írjátok még hozzá a nevemben!
pofán verjük a lipsiket oszt jonapot 2019.01.21. 22:18:42
Uristen diktatura van ? Ez nagyon meglepett ez teljesen uj.
Ja nem megse, mar emlekszem, az ellenzek 9 eve ezt szajkozza.
Dzseem 2019.01.21. 22:20:07
Dzseem 2019.01.21. 22:25:05
Populista Pista 2019.01.21. 22:30:21
Kerítés meg korlátmászó tanfolyam kell migránsoknak és szabadidős állatorvosoknak. Attól dőli majd össze magát az orbánrencer!
Száz korlátot, ezeret, megmásszatok, megmásszatok!
Dzseem 2019.01.21. 22:31:48
E1G ellenzék egy geci 2019.01.21. 22:34:27
Teljesen jogszerüen, miután közérdekü üzemet zavartak meg. Szél Bernadett konkrétan be akart menni a studioba, és oda kart szarni a studio közepére elö adásba. És az ellenzék szerint ezt el kellett volna türnie a tv dolgozoinak.
Kizárt, hogy studióba szarásra feljógosítaná a képviselősége. Ezenkivül szarás közben még a képviselő sem minősül hivatalos személynek.
Dzseem 2019.01.21. 22:41:37
droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2019.01.21. 22:43:54
Dzseem 2019.01.21. 22:44:08
Most hátradőlök az ország 4 évig újra biztonságban 2019.01.21. 22:51:14
Nem tudom honnan veszed ezt a BAROMSAGOT, de ilyen legfeljebb az 6 ezer eves indiai kasztrendszerben van, hogy embereket a foglalkozasuk alapjan diszkminalnak, leneznek. Es nagyreszt mar ok is tul vannak rajta.
Populista Pista 2019.01.21. 22:53:50
Ha kiveszik a Rambóból Andy Vajnát, akkor mi marad belőle? Valószínűleg el se készül, vagy ha igen nem lesz akkora siker. Ettől még nem a diktatúra alkotása, bár kritizálni lehet napestig, mint bármi mást a világon. Nincs olyan gazdasági vállakozás, ami meg tudna lenni hosszútávon erős vezető személyiség nélkül.
De nem baj, nektek is lesz majd vezetőtök, csak azt kell eldönteni hogy füstgyertya dobálásban vagy kukaborogatásban kell kimagaslónak lennie.
törppicur 2019.01.21. 23:03:30
azt is értem, hogy az indoklást sem sikerül mindenkinek megérteni, elfogadni, mert csak
azt nem értem, aki szerint ez így nincs jól, miért nem írja már le,
- mi előnye származik a diktátornak,
- ezt az előny milyen diktatórikus eszközökkel érte el az ügyészségnél
- és mivel azt gondolom ezt talán jogászkodással lehetne megfogni, mik azok a jogszabályi helyek, amiket nem vett figyelembe az ügyészség amikor elutasította az őrök és befogadta a szinitanoda elleni kezdeményezést
teljesen más - A precedens olyan korábbi jogeset, amely lényegi elemeinél fogva egy újabb esetre alkalmazható. A szűken értelmezett precedens voltaképpen a jogszabályt pótolja, így a bírói jogalkotás tipikus terméke olyan jogrendszerekben, amelyek az írott jogot kevésbé tekintik fontosnak (például angolszász jogrendszer). A magyar jog nem ismeri el a precedenseket, csupán ítéletek indokolásában lehet korábbi esetekre hivatkozni - mondja wiki
Populista Pista 2019.01.21. 23:12:35
Sírni nem érdemes ezeken, akkor legalább röhögjünk egy jót, nem igaz?
De felőlem akár komolyíthatunk is. A parlament valójában kicsit olyan mint a színház, ahol a képviselők előadhatják a magánszámaikat. Vagy akár máshol is, a tömegkommunikáció jóvoltából. A pontozás joga viszont a nagyközönségnél marad, ezt hívják választásnak. Hadházit a mászós mutatványa után épeszű ember nem fogja megválasztani, mivel az őrültség határát súrolta.
Igaz hogy enélkül se, így tudta hogy nincs mit veszíteni. Legmulatságosabb lett volna ha ráesik a Szélbettire amikor az alulról vette a mobiljával, az ő túlsúlyával ez tuti kampec. Ketten együtt lehettek volna az MTVA székházban uralkodó gravitációs terror áldozatai.
E1G ellenzék egy geci 2019.01.21. 23:14:10
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.21. 23:25:55
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.21. 23:27:27
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.21. 23:29:47
O1G számra szar lett volna, ha a csicskásai oda kerülnek, ahova valók: a börtönbe. meg ahova ő is kerülni fog.
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.21. 23:31:28
ő játszotta a helikoptert, vagy hol szerepelt benne, te idióta?!
"Nincs olyan gazdasági vállakozás, ami meg tudna lenni hosszútávon erős vezető személyiség nélkül."
Daimler, Volkswagen, Audi, ...
idióta vagy.
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.21. 23:34:03
várjál már!
1) a csuti geci milyen alapon repül ingyen Milánóba operát nézni, amikor nem is érti, mert idióta hozzá?!
2) a macedón illegális migránsot miért csempészték át a határokon?
3) miért zárták le a Kossuth teret valami lengyel vendég miatt?!
Fidióta fasz vagy.
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.21. 23:36:13
a kurva anyádat sem zavarták meg szopás közben, te idióta!
"Szél Bernadett konkrétan be akart menni a studioba, és oda kart szarni a studio közepére elö adásba."
na, ennyi köze van a Fidiótának a valósághoz.
" Ezenkivül szarás közben még a képviselő sem minősül hivatalos személynek. "
és a csuti geci szarás közben kerti törpe?!
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.21. 23:39:35
elmebetegek vagytok, ti Fidióták, a magyar selejt vagytok.
iovialis 2019.01.22. 00:05:37
Lehet itt a fingot tovább is szeletelni, én az agynélkülieket nem is kívánom meggyőzni semmiről, nem vagyok varázsló.
Azonban:
1. a képviselői mentelmi jog miatt teljesen törvényellenes ami és AHOGY történt. A "távol lévő/nem ráérő" felelős vezető hiánya a működés jogszerűségét kérdőjelezi meg. Ugyan mi egyéb dolga lehetett? Fénymásolnia kellett, vagy az autójával rohangált a műszaki vizsga miatt? A forgalomban lévő vonathoz hasonlóan muszáj, hogy legyen egy "felelős vezető", aki épp ráér "feleni", ha valaki kérdezné - az ellenzéki képviselők minimális jóindulattal a parlamenti választáson részt vettek felét képviselik, ezt egyetlen mitugrász tévés kisfőnöknek sem kompetenciája figyelmen kívül hagyni (a NAGY-nak, a diplomás hírhamisítónak sem, tegyük hozzá.) Másrészt jó lenne megnézni azokat a felvételeket is, melyeken a képviselők erőszakkal behatolni próbálnak zajló adások stúdiójába...
2. A fegyveres őrök eljárása továbbra is "hivatalos személy elleni csoportosan, felfegyverkezve elkövetett garázdaság", még ha a "hivatalosan eljáró"-t ki is vesszük belőle.
A fegyveres őrség még akkor is csak "visszatartás"-t alkalmazhat, ha indokolt; ebbe "a testi erőszakkal kidobás" nem fér bele, ez alapesetben a rendőrség monopóliuma (de mentelmi jogú képviselőket ők sem verhetnek csak úgy hepajból, ahogy sok itteni hozzáröfögő szeretné).
Az ügyészség magyarázata tökéletesen megmutatja, hogy ők is hazudnak. Amennyiben "...MEGÁLLAPÍTHATÓ A KÖZÉRDEKŰ ÜZEM MŰKÖDÉSE MEGZAVARÁSA BŰNTETTÉNEK KÍSÉRLETE ÉS MÁS BŰNCSELEKMÉNYEK GYANÚJA...", úgy az őrségnek elsődleges kötelessége lett volna rendőri intézkedést kérnie. Ezt az intézkedést a jelen lévő rendőröknek a képviselői kérésre KÖTELESSÉGE lett volna megkezdeni, már csak a tényállás tisztázása végett is. Az, hogy az őrség a rendőröket "nem engedte be", egy olyan, már akkor sokat boncolgatott szituációban is életszerűtlen lenne; a rendőrök valamiért nem AKARTAK bemenni - ennek okai, ezáltal a kötelezettségmulasztás felelősségének kivizsgálása elengedhetetlen lenne normális esetben.
A jelen lévők közül ugyanis az egyetlen, nyomozási cselekményekre is feljogosított hatóság volt... Ha, mint az ügyészség írja, bűncselekmény elkövetése történt (kezdődött volna, készülődött, stb...) bizony legalábbis INDOKOLT lett volna a beavatkozásuk. Vajon ki tiltotta meg...? Csak nem ugyanaz, aki az őröket fenti erőszakos bűncselekmény elkövetésére utasította?
Nos, fentiek értelmében ez a személy vagy így, vagy úgy, de mindenképpen "bűncselekményre való felbujtást" követett el.
Peace. (Nem, egyáltalán nem kívánok mindezekről vitatkozni, jogilag elég egyértelmű, aki meg esetleg nem tud leírt jogszabályokat értelmezni, annak minek magyarázni...)
ednet2023 2019.01.22. 00:09:12
Amúgy az idézett törvény szól a képviselők mentelmi jogáról is. Érdemes elolvasni. Egy szó sincs benne arról, hogy randalírozó képviselőhöz nem szabad hozzáérni, vagy kihajtani az intézményből.”
Szerinted mit csináltak Hadházyék reggelig? Csak a helyes kronológia miatt:
- bementek TÁRGYALNI
- nem beszélt velük senki
- kijöttek csitítani a tömeget
- visszamentek tárgyalni
- nem beszélt velük senki
- hazaküldték a tüntetőket
- hajnalban a tökük tele lett, hogy nem beszél velük senki
- próbáltak balhézni miután semmibe vették őket
- reggel kidobták őket az épületből
Normális erkölcsi érzékkel rendelkező ember nem mondhatja, hogy egy közintézménytől ez a megfelelő reakció.
Populista Pista 2019.01.22. 00:33:53
A magadfajta csipetcsapat annyit nem képes felfogni, hogy lószar nem lenne ló nélkül. Csipegessétek, és higgyétek azt hogy égi manna.
Populista Pista 2019.01.22. 00:35:29
Szóval szerinted rögtön ki kellett volna dobni őket?
Populista Pista 2019.01.22. 00:41:56
Ha az 5 ponty után legközelebb az Állami Operaházban akarjàk előadni a Szappanoperát, akkor ott kell ülni a vezetésnek este 10 után hogy tartsa a mikrofont nekik?
törppicur 2019.01.22. 00:45:03
Miért akartak sürgősen tárgyalni?
Kivel akartak tárgyalni?
Hivatalosan akartak tárgyalni?
Miből gondolták, hogy sanszosabb kerítést mászni, mint időpontot egyeztetni?
Mondjuk Hadházy meg Bernike pl. pomt nem képvisel senkit, pártlistán jutottak be és függetlenné lettek - tényleg, ha valaki listán jut be és függetlenné lesz, miért nem adja inkább vissza a mandátumát?
törppicur 2019.01.22. 00:46:22
droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2019.01.22. 00:49:40
Populista Pista 2019.01.22. 01:04:38
Precedensről szól blogger, próbáljuk szószerint venni.
Holnap berohan pár agyalágyult a tévébe a képviselői igazolványt lobogtatva valami papírfecniŕől beolvasni azt hogy hajrádózsa. Oszt annyi a közszolgálat feladata hogy megszakítva a műsort bejátssza mert ezért tartjuk?
Na erre fel a másik meg azért rohan oda hogy azt olvassa be hogy hajrávasas. Mert az ugye a szólásszabadság ha beolvashatja. De egy alkotmányos alapjog mér csak képviselőkre terjed ki, hát magam se értem. Nosza rohanjon be mindenki! Legyen sorszám, de neked jár a nullás ebből ötletgazdként.
Legalább tudjuk mi lesz ha ti kerültök hatalomra. Bolondok hajója, közszolgálatilag.
Hát így jártatok büdös lipsik. 2019.01.22. 06:25:57
Mire gondol a postolo ? Hogy nem szaladhatnak csukott ajtoknak, vagy nem hagyjak oket maszokazni a lepcsokorlaton. Vagy nem szarhatnak a tv szekhazban ??
Szornyu kegyetlen idok jonnek, a naci nemetorszagban is igy kezdodott, pont igy.
ednet2023 2019.01.22. 08:24:41
Kedves Egyszerű Barátom, kedves Pista! A válaszom röviden: igen. A példád akapján, ha az Operaház nem működik megfelelően, akkor a képviselőnek joga van bemenni és beszámoltatni a vezetőt a közintézmény helyzetéről. Az előadás megszakításának az említése hazugság, mert az MTVA-ban is a vezetőt várták és keresték egész éjjel és nem személyesen szerettek volna élő adásban szerepelni. Számodra elképzelhetetlen az, hogy egy vezető lejön hozzájuk megkérdezni mit akarnak? Még egy kulturált étteremben is - ha nem tetszik a kiszolgálás - jogod van hívni a főnököt és reklamálni. Persze akinek a sarki italkimérés szintje az alap, az ezt el sem tudná képzelni. Azt a pofánveréshez van szokva.
Populista Pista 2019.01.22. 08:33:50
Ja most már értelek a példád alapján.
Te ezt úgy képzeled el, mint amikor elmész mulatni a zenés krimóba a hétvégén, aztán megrendeled a cigánytól a nótát. Miközben a séf előtted hajlong hogy tessék méltóztatni ebből a fogásból. Arany élet, nem kell korlátokon mászkálni.
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.22. 08:45:10
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.22. 08:46:06
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.22. 08:52:17
hungarianspectrum.org/2015/08/04/andy-vajna-in-hollywood/
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.22. 08:56:04
de még csak nem is akartak, úgyhogy a példád egy idióta, fiktív példa. ennyit tud a Fidióta, elmebeteg barom. ti vagytok a magyar selejt. pontosan ezért vagytok Fideszesek.
ednet2023 2019.01.22. 08:56:31
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.22. 08:58:19
"miről akartak tárgyalni?"
jogilag irreleváns kérdés
"Miért akartak sürgősen tárgyalni?"
jogilag irreleváns kérdés
"Kivel akartak tárgyalni?"
ezt pontosan megmondták többször is, csak te, a Fidióta nem fogod fel, mert elmebeteg vagy, mint a többi.
"Hivatalosan akartak tárgyalni?"
igen, képviselőként mutatkoztak be, és igazolták magukat. itt Polpot Péter ordasat hazudik.
"Miből gondolták, hogy sanszosabb kerítést mászni, mint időpontot egyeztetni?"
előző tapasztalatból.
Mondjuk Hadházy meg Bernike pl. pomt nem képvisel senkit, pártlistán jutottak be és függetlenné lettek - tényleg, ha valaki listán jut be és függetlenné lesz, miért nem adja inkább vissza a mandátumát?
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.22. 08:59:10
akárcsak Orbán. ezek szerint a csuti geci nem képvisel senkit, takarodjon a parlamentből!
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.22. 09:00:49
a képviselők helyesen cselekedtek.
de ez jogi szempontból megint irreleváns.
ti Fidióták egyszerűen nem fogjátok fel, hogy attól, hogy ti benne vagytok Orbán seggében, nem mindenki van benne, és az, hogy Orbán seggében vagytok, jogilag irreleváns kérdés, ettől nem lesz igaz, ami hamis.
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.22. 09:03:32
majd, ha ez a hajrá Dózsás, meg hajrá Vasasos verzióban is megtörténik, akkor ugrálj.
a közrádió egyébként minden héten leadja a csuti geci idióta agymenéseit. az miért feladata?!
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.22. 09:05:27
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.22. 09:07:28
math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.22. 09:08:29
EZT A CSUTI GECI CSINÁLTA A MILNÓI OPERÁBAN.
törppicur 2019.01.22. 11:16:57
- lehet az első kettőt, miről és miért akartak tárgyalni te elintézed irrelevánssal, holott nem, mert ezekre adható, a képviselők hatáskörébe tartozó értelmes válasz kezdhetné ki az ügyészség érvelését, de ilyen nincs
- lehet azt, hogy kivel, szintén nem ismert, mert tárgyalni a témákban illetékes vezetővel lehet, mivel nem volt téma megjelölés így nem is lehetett megfelelő válaszadót találni rá
- közbe vetném, hogy ne mocskolódj, én sem buzizlak, ahogy erről korábban megegyeztünk
- képviselőként igazolták magukat, csak arra nem volt válasz, amit fent írtam
- a kerítéses válaszod sem jó, mert az első szakasz színitanodást beengedték, ezek alapján a többinek nem kellett volna kerítést mászni
törppicur 2019.01.22. 11:20:55
A két volt LMP-s, jelenleg senkit nem képviselő (azaz sem a körzetét, sem a pártját, amelyiknek a listáján bejutottak) képviselőről vetődött fel bennem, hogy ők akármit is csinálnak nem áll mögöttük támogatás, csak képviselőigazolvány. Ugyanis akik hátán bejutottak, azok az LMP-re szavaztak - amúgy ezért a szavazatmennyiségért köpködtétek is az LMP-t
Komolyan számodra nem különbség a két eset?
törppicur 2019.01.22. 11:26:31
A kérdés egyébként arra az Ednet kolléga által felvetett gondolatra vonatkozott, miszerint "Normális erkölcsi érzékkel rendelkező ember nem mondhatja, hogy egy közintézménytől ez a megfelelő reakció."
Én csak úgy gondoltam, Ednet nem jogosult eldöntni, milyen a normális erkölcsi érzékkel rendelkező ember, továbbá nem ovodáról beszélünk, ahol a visszaütés a vizsgálandó eset, bár nagyon valószínű ovonéni is megnézi mi volt az akció, ami a reakciót kiváltotta.
Szerintem, attól hogy te nem értesz egyet az ügyészséggel, még nem lesz igazad.
ednet2023 2019.01.22. 14:06:06
Azért Te csak cáfold meg a többezer éves erkölcsi normákat és mondj ellent a kormányunk kereszténységvédő elveinek. :) Tudod: ne lopj, ne hazudj, stb...
Megnevettetsz, ha úgy gondolod, hogy kizárólag a saját erkölcsi igényemet szerettem volna rád kényszeríteni.
Hát így jártatok büdös lipsik. 2019.01.22. 14:56:19
Tévedsz. A libbantak azok, akik nem fogják fel, hogy ez itt a MI ORSZÁGUNK, és az történik amit mi meg engedünk.
Ti meg elmehettek Sziriába arabokat szopni, mert ugyis csak azt akarjátok 24-orában.
ARABSZOPÓ CSÜRHE VAGYTOK !!!
azt mondta: