Follow me up to Carlow

2024.08.16. 22:02

img_0568_nagy.jpeg

A Planxty-nak van egy dala, aminek a címe Follow me up to Carlow, Fiach Mac Aodh Ó Broin 1580-as győzelméről szól, amit az angolok felett aratott. Mostanában sokat hallgatom, de nem a dal miatt hoztam szóba az egészet, hanem Carlow miatt, ami az új otthonom a mai naptól.

Elmentem a Tescoba tápkábelt venni a számítógépemhez, és út közben lőttem néhány képet. Nem a Tescoba mentem elsősorban, hanem egy számítógép szaküzletbe, de mindegy, egyik helyen sem volt tápkábel. Vettem helyette cidert.

img_0570_nagy.jpeg

Három generáció óta egy waterfordi kisüzemben készítik, nem nevezném mesterműnek. Az előítéletem az volt, hogy valami közepes minőségű lőrét gyártott a nagyapa, és az unokák kicsit feljavították az ízvilágot, meg a brandet, aztán ennyi. A fél palack után is ezt gondolom. Ezzel szemben a MacIvors, amit Erharddal Belfastban próbáltunk még májusban, az levett a lábamról. Remélem egyszer még fogok tudni újra cidert készíteni, aztán akkor az enyémet is meg lehet kritizálni. A Bakházán készített almaboromból csak néhány ember ivott, de ők nem blogoltak róla. Pedig az elég jó lett.

img_0562_nagy.jpeg

Ahogy bolyongtam hazafelé az utcákon, folyton beleakadt a szemem az egyik legbizarrabb katolikus templomtoronyba, amit valaha láttam. Ez a Nagyboldogasszony székesegyház. Teljes egészében Szauron koronájára emlékeztet.

img_0561_nagy.jpeg

A közelben az egyik ablak különös otthonosságot sugárzott, mintha csak anyám tartana fenn titokban itt egy albérletet.

img_0565_nagy.jpeg

 Az idő nagyon jó: nem fázok, nincs melegem, nem süt rám a Nap, jobbat nem is kívánhatnék az ásatás után.

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr6418468149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása