Á, igen, már a múltkor is szembetűnt, hogy bár próbálom elfelejteni ami volt, mégis minden arra emlékeztet, - főleg az olyan esetek, mint amikor a csoporttársam vizsgaidőszakban a rendőrségre megy - hogy valami volt. Olvastam ma a Blikkben, hogy "elég volt a politikából", ami nagyon helyes, foglalkozzon mindenki csak a saját dolgával, vagy szexeljen.

Addig én itten politizálok egyet.

Míg a kórházban kezelték a csoporttársamat, nem is sejtette, hogy jobb lett volna, ha vagy a helyszínen vérez el, vagy el sem megy a helyszínre, vagy nem a kórházba megy. Vele is az történt, hogy "kiadták" az orvosok.

Azt a részt átugrom, hogy jogos volt-e a tüntetés (már ha egyátalán nevezhetem tüntetésnek - ismerem ám a közvéleményt...), mert bár eleve csürhe volt a megjelent szavazópolgár-tömeg, és bár nem volt forradalmi hangulat, és bár mindenki koca, aki ott volt, és nem azokkal kell barátkoznom, stb., valószínűleg ez már olyan kérdés lesz, mint hogy fekete vagy fehér, ilyenek.

Tudom, hogy azt a részt is jó volna átugrani, hogy ki mekkora seggarc, mégis inkább ezt tartom fontosabbnak, mint azt, hogy milyen az orvosi titoktartás.

Nekem is fölvették az adataimat, de én önként mondtam meg, mert be akartam jutni a térre. Éjjel. Vicces volt, utólag megtudtam, hogy aki ellenkezett, azt bevitték a rendőrségre - még szerencse, hogy szolgalelkű vagyok. Egy igazi forradalmár leütötte volna a rendőrt egy hatalmas kokárdával, én meg csak mint egy bárgyú lajhár...

Mivel a rendőrök a rendet védik, begyűjtik a sebesültek nevét. Mondjuk itt nem arról volt szó, hogy két bevándorló meghalt egy trafóházban, mert inkább az áram, mint a rendőrök, aztán a nép meg föllázadt, és autók ezreit ápolták le korommal. Itt arról volt szó, hogy az újságírók véleményére igen sokat adó magyar társadalom egy kis része le akarta váltani a miniszterelnököt, ami meghiúsult a rendőrség végül hathatós közbelépése miatt.

Kitérőként: nem vonult a nép Gyurcsány házához, kicibálni onnan, mert "ne legyünk radikálisok". Nesze, már az radikális, ha nem tetszik valami, szóval onnantól, hogy az ember harcos kedvvel lép az utcára, már mindegy mit csinál. Radikálisok kikoptatták a füvet a téren - például.

Aztán elszabadult a pokol, ugye, de csak úgy magyar módra. Kis költségvetéssel. Kíváncsi vagyok, ha az elfoglalt tévében leadták volna a V for Vendetta-t, mennyi újság szólt volna arról, hogy a hazugságtól fölháborodott emberek... Ki háborodott föl a hazugságon? Még négy évvel ezelőtt, meg azóta is alkalomszerűen, úgy igen. Aki a téren volt, annak ezek nem voltak újkeletű információk, aki meg otthon ült, az meg bekapcsolta a tévét, és megnyugodhatott, hogy nem baj az, ha elbaszarintják a vezetők, mert. punktum.

(...)

Mindegy mik az ellenérvek, most a rendőrségen van a csoporttársam, mert olyan sok hülyeséggel volt tele a feje, mint nekem, csak ő botot is kapott, így elment egy kórházba, aztán most elment a rendőrségre, mert beidézték. Ennyit az orvosi titoktartásról...

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr223368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása